اخبار نساجی

“اختلالات اینترنت را اساسی حل می کنیم”

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

alt

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ویژگی های کاربردی شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد: اختلالات ای میل و سرعت اینترنت قطعا با وجود شبکه ملی اطلاعات به صورت اساسی و بنیادی مرتفع خواهد شد.

رضا تقی پور در گفت وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا اختلالات ای میل و سرعت اینترنت با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات حل می شود؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه در این پروژه انتخاب پروتکل های ارتباطی در اختیار مدیریت شبکه است، قطعا با بومی سازی این پروتکل ها، این مشکلات به صورت اساسی و بنیادی مرتفع خواهد شد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: فاز دوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۹۲ راه اندازی می شود که در این فاز بیش تر بحث بومی سازی نرم افزارها و ورود در مدیریت شبکه را با توجه به پروژه هایی که امروز نیز در دست اجراست، تجربه خواهیم کرد.

تقی پور گفت: فاز نهایی شبکه ملی اطلاعات که تا پایان برنامه پنجم توسعه در کشور عملیاتی می شود، توسعه ظرفیت ها و استفاده از نرم افزارهای کاملا بومی در حوزه مدیریت شبکه ملی را به همراه خواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در پایان ابراز کرد: این برنامه توسعه یی شامل موتورهای جست وجو، پست های الکترونیکی داخلی، سیستم عامل و سایر نرم افزارهای پایه می شود که امروز اکثر این طرح ها در سطوح مختلف در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی تعریف شده و در حال اجراست.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×