گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه Interdye printing اوراسیا- استانبول

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سومین دوره نمایشگاه تخصصی مواد رنگی و شیمیایی نساجی، جوهرهای چاپ و تکنولوژی های چاپ استانبول

این نمایشگاه در تاریخ ۱۰ لغایت ۱۲ مارس ۲۰۱۶ میلادی در مرکز نمایشگاه های استانبول برگزار می شود. (مطابق با ۲۰ تا ۲۲ اسفند ۹۴)
این نمایشگاه که با نام کامل Interdye & Printing Eurasia 2016 برگزار می شود به نمایشگاهی پیشرو در بخش تخصصی رنگ ها، مواد چاپ و تکنولوژی های چاپ نساجی و پارچه تبدیل شده است و بیشتر بر روی تکنولوژی های جدید چاپ تمرکز دارد. چاپ های دیجیتال و جوهر افشان بر روی پارچه و انواع کالاهای نساجی در سال های اخیر رشد فزاینده ای را داشته و ترکیه نیز یکی از مهمترین کشورها در استفاده از این تکنولوژی ها در تولید انواع پارچه و پوشاک به شمار می رود به همین جهت این نمایشگاه به نمایشگاهی قابل اعتماد در منطقه بدل شده است.
بازدیدکنندگان این نمایشگاه را طیف گسترده ای از فعالان این بخش تشکیل می دهند از جمله تولیدکنندگان انواع پارچه و نخ، شرکت های مقدمات، شرکت ها و کارخانجات تکمیل و چاپ های قطعه ای روی پوشاک و کالاهای خانگی، شرکت های تولیدکننده انواع کالاهای جین و خدمات شستشو، بافندگی های تار و پودی و کشباف، متخصصین نساجی و …

گروه کالایی نمایشگاه به طور خلاصه عبارتند از: مواد رنگرزی نساجی، انواع پیگمنت های نساجی، جوهرهای چاپ، مواد شیمیایی و کمکی نساجی، روان کننده ها و کاتالیزرها، تجهیزات رنگرزی، تجهیزات چاپ دیجیتال، روتاری و… تجهیزات آزمایشگاهی، تکنولوژی های چاپ نساجی، نرم افزارهای مرتبط، تجهیزات تست و کنترل کیفیت، تکنولوژی های دوستدار محیط زیست، پسامدهای نساجی و …

دوره قبلی این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت کننده از سراسر جهان برگزار شد و بیش از ۳۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدیدکردند.
هزینه رزرو غرفه در این نمایشگاه برای شرکت های علاقمند به معرفی محصولات خود در آن هستند ۱۹۰ یورو در متر مربع است.

تهیه و تنظیم: بهنام قاسمی

منبع: شماره ۲۸ مجله کهن

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تلفن اشتراک: ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×