اخبار نساجی

صادرات محصولات ایرانی به روسیه افزایش یافته است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون اقتصادی و صنعتی کنسولگری روسیه از افزایش صادرات محصولات ایرانی به روسیه از سال ۲۰۰۱ تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، دیمتری پطروف امروز در سمینار فرصت‌های تجاری ایران و روسیه اظهار داشت: اغلب محصولات ایرانی صادراتی به روسیه فاسدشدنی بوده و نبود کانتینرهای یخچال دار نیز یکی از مشکلاتی بوده که در مبادلات تجاری ایران و روسیه کندی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر کنسرسیومی با حضور شرکت‌های ایرانی در فراهم کردن بسترهای صادراتی فراهم شود، می توان پیشرفت بهتری در توسعه تجارت داشت، افزود: ساز و کارهای لازم برای تبدیل پول تاجران فراهم شده است.

پطروف تصریح کرد: صادرات ایران به روسیه از سال ۲۰۰۱ تا کنون در حال افزایش بوده و سیمان مازندران در جنوب روسیه اکنون از کالاهای مرغوب و شناخته شده‌ای است که مشتریان خود را دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه آنچه برای بازاریابی محصولات ایرانی پیشنهاد می‌شود این است که با سرمایه‌گذاری و دائر کردن مراکز تجاری زمینه برای جذی مشتریان روسی فراهم شود.

پطروف بر اهمیت فرهنگ‌سازی در کشورهای هدف برای پذیرش محصولات تاکید کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های متناوب و دائمی راهکاری برای افزایش جلب مشتریان در روسیه است.

وی افزود: مسئولان دو کشور در صدد رفع موانع صادراتی هستند و امیدواریم در آینده نزدیک زمینه در افزایش صادرات مرغ ایرانی هم فراهم شود.

رستم علیوف، مشاور اقتصادی کنسولگری روسیه نیز در این سمینار خواستار برقراری ارتباط بیشتر تاجران ایرانی و بازاریابی محصولات در کشور روسیه شد.

وی با بیان اینکه روسیه در زمینه محصولات غذایی خواستار واردات از ایران است، افزود: نظارت و اطلاع رسانی می‌تواند زمینه افزایش صادرات محصولات مازندرانی را فراهم کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×