اخبار نساجی

دستگیری ماساژور اینترنتی توسط پلیس فتا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کرمان گفت: فردی که با طراحی و دایر کردن وبلاگ در قالب ماساژ درمانی، قصد فعالیت غیر اخلاقی را داشت، روز گذشته دستگیر شد.

“سرهنگ کامبیز اسماعیلی” افزود: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان دایره مبارزه با جرایم پلیس فتا کرمان، وبلاگی رویت شد که دایر کننده آن مطالب مستهجن را درآن درج کرده بود.

وی بیان کرد: مطالب این وبلاگ بیانگر این بود که صاحب آن در قالب ماساژ درمانی، بدنبال فعالیت غیر اخلاقی است که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا کرمان خاطر نشان کرد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دایر کننده این وبلاگ شناسایی و طی عملیاتی در یکی از هتلهای شهر کرمان دستگیر شد.
وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی، این متهم به جرم خود اعتراف و هدف از راه‌اندازی این وبلاگ را کسب درآمد و برقراری رابطه نامشروع با مشتریان خود عنوان کرد.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه متهم در طول بازجویی اقرار کرد که به هیچ وجه فکر نمی‌کرد دستگیر شود، بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که خوشبختانه هیچ ارباب رجوعی به این فرد مراجعه نکرده است و پرونده وی جهت پیگیری تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس پلیس فتا در پایان خاطر نشان کرد: کاربران فضای سایبری بایستی مراقب سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف باشند و فریب تبلیغات آنها را نخورند، چه بسا افراد سودجویی هستند که با عناوین مختلف قصد دارند به نیت شوم و پلید خود برسند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×