گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه هایتکس ۲۰۱۶ ترکیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

نمایشگاه هایتکس ترکیه جزو پر اهمیت ترین نمایشگاه های منطقه و این کشور می باشد. کارخانجات شرکت کننده در این نمایشگاه اکثرا در زمینه منسوجات فنی و منسوجات بی بافت فعالیت می کنند.در حال حاضر در منطقه نمایشگاهی با این موضوع برگزار نمی گردد که باعث متمایز شدن این نمایشگاه در بین سایر نمایشگاه ها گردیده است.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه هایتکس توسط مرکز “فوارکلیک تکنیک” برگزار می گردد. نمایشگاه هایتکس در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار آغاز به کار کرد و هر دو سال یکبار برگزار میگردد. در سال ۲۰۰۵ در حدود ۳۲۰ شرکت و کارخانه در این نمایشگاه شرکت کردند که این تعداد در سال ۲۰۱۳ به ۱۲۲۳ شرکت از چهل کشور جهان افزایش پیدا کرد، در این سال تعداد بازدیدکنندگان حرفه ای هایتکس به ۳۹۲۵۶نفر از هفتادودو کشور رسید. یکی از دلایل این رشد به خاطر گسترش رشته منسوجات فنی بوده و دیگری همزمان شدن با دو نمایشگاه ITM2013 و نمایشگاه نخ استامبول می باشد.
شاخه های منسوجات فنی که در نمایشگاه مطرح میشود عبارت است از منسوجات فنی کشاورزی/ ساختمان/ لباس/ راهسازی/ لوازم خانگی/ صنعتی/ غذایی/ پزشکی/ حمل و نقل/ زیست محیطی/ محافظتی/ ورزشی/ بسته بندی.

 

کشورهای شرکت کننده در هایتکس ۲۰۱۳ ایالات متحده آمریکا، هلند، مالزی، آلمان، مصر، استرالیا، ایران، اتریش، پاکستان، پرتغال، امارات متحده عربی، ایتالیا، روسیه، بنگلادش، انگلستان، سنگاپور، بلاروس، اسپانیا، تاجیکستان، بلژیک، سوئد، تایلند، برزیل، سویس، تایوان، جمهوری چک، ژاپن، ترکیه، چین، کانادا، ویتنام، مراکش، کره، یونان، فرانسه، هند و مجارستان بودند.
حرفه بازدیدکنندگان از نمایشگاه به درصد براساس زیر بود:

 قیمت غرفه ها نیز برای هایتکس ۲۰۱۶ به شرح زیر می باشد:

قیمت هر متر مربع (یورو) متراژ (متر مربع)
مالیات + ۱۸۰ ۵۰-۱۲
مالیات + ۱۷۰ ۱۰۰-۵۱
مالیات + ۱۶۰ ۲۵۰-۱۰۱
مالیات + ۱۵۰  ۵۰۰-۲۵۱

 
برای سفر به این نمایشگاه هم شرکت Turkish airlines تخفیفات ویژه ای دارد. برای ثبت نام نیز میتوانید با کد ۱۵۰TKM16 در سایت https://www4.thy.com/TKC/app/main?execution=e1s1 بلیط رفت و برگشت خود را تهیه فرمایید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×