گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه نساجی و فشن کازابلانکا رویدادی موفق و بی همتا

 

نمایشگاه نساجی، پوشاک و مد کازابلانکا- مراکش با عنوان morocco Style و
morocco Hometextile در تاریخ ۱۰ لغایت ۱۲ مارچ ۲۰۱۵ برگزار گردید توانست موفقیت های بسیار زیادی را در اولین دوره برگزار خود بدست آورد. این رویداد که در منطقه شمال آفریقا رویدادی بی همتا به شمار می رود.

در این نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات نساجی، انواع پارچه، پوشاک آماده، صنایع وابسته و ملزومات، انواع منسوجات خانگی، پرده و …. به نمایش گذاشته شد.
در این رویداد سه روزه تعداد بسیاری از تجار، بازرگانان و فعالان صنعت نساجی پوشاک و منسوجات خانگی کشور مراکش و منطقه شمال آفریقا به دیدار شرکت های حاضر در نمایشگاه آمدند که حجم وسیعی از قراردادهای تجاری منعقد شده بین آن ها نشانگر پتانسیل بالای بازار این کشور و منطقه شمال آفریقا برای محصولات نساجی اشت.
در نمایشگاه امسال حدود ۲۰۰ شرکت کننده از ۱۲ کشور جهان حضور داشتند و جمعاً ۷۸۲۳ نفر نیز به عنوان بازدیدکننده به نمایشگاه آمدند و همه این ها موجب شد تا این نمایشگاه به نمایشگاهی موفق بدل شود. این نمایشگاه توسط شرکت ترکیه ای پیرامید که در عرصه برگزاری نمایشگاهی تخصصی در خاورمیانه پیشرو است برگزار گردید. شرکت ترکیه ای پیرامید که مقر اصلی آن در استانبول واقع شده است دارای شعب مختلفی در شهر های آنکارا، آمستردام، اربیل و قاهره مصر است.

این نمایشگاه که در فضایی به وسعت حدود ۱۰ هزار مترمربع برگزار گردید ۲ بار در سال برگزار خواهد شد تا بتواند به طور خاص پاسخگوی نیاز بازار به کالاهای نساجی در دو دوره تابستان و زمستان باشد. در این نمایشگاه غرفه گذاران از کشور های آمریکا، امارات، مراکش، هندوستان، پاکستان، ایتالیا، چین، کره جنوبی، برزیل، پرتغال، اسپانیا، لبنان، کویت، مصر و ترکیه حضور داشتند.
از این نمایشگاه هیات های خریدار از کشورهای مراکش، الجزیره، مصر، فرانسه، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا در نمایشگاه حضور یافتند.
دومین دوره این نمایشگاه در ماه اکتبر ۲۰۱۵ و در مرکز نمایشگاهی کازابلانکا- مراکش برگزار خواهد شد. از هم اکنون می توانید برای حضور خود در دومین دوره این نمایشگاه اقدام نمائید.

تهیه و تنظیم: بهنام قاسمی

منبع: شماره ۲۹ مجله کهن

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تلفن اشتراک: ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×