گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه منسوجات فنی و فرایندهای صنعت نساجی در سال ۲۰۱۷

هفدهمین نمایشگاه منسوجات فنی و منسوجات هوشمند و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فرایند‌های موجود در صنعت نساجی و مواد قابل انعطاف در تاریخ ۹-۱۲ می سال ۲۰۱۷ (۲۲-۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) در فرانکفورت آلمان برای به نمایش گذاشتن منسوجات و میزان انعطاف‌پذیری آنها در کاربردهای مختلف برگزار می‌شود.

ثبت نام نمایشگاه‌هایTechtextilوTexprocess  سال ۲۰۱۷ از دهم مارس سال ۲۰۱۶ (۲۰ اسفند ۱۳۹۴) آغاز شد.

کاربرد نهایی در نظر گرفته شده برای منسوجات در حوزه منسوجات فنی و بی‌بافت، پوشاک هوشمند در زمینه‌های ورزشی، دارویی و یا محفاظت کننده می‌باشد.

نمایشگاه منسوجات فنی و فرایندهای صنعت نساجی در سال ۲۰۱۷

در این سمپوزیوم، جایزه‌ای برای بهترین نوآوری انجام شده در حوزه منسوجات فنی برای رقابت بیشتر درنظر گرفته شده است. در حال حاضر منسوجات فنی بخشی از زندگی نوین امروزی را به خود اختصاص داده است. با به‌کارگیری تکمیل‌های ویژه بر روی سطح منسوج و هوشمند‌سازی آنها طیف گسترده‌ای از کاربردها از تولید خودرو تا علم پزشکی و دارویی را شامل می‌شود.

اولاف اشمیت معاون برگزار کننده نمایشگاه منسوجات فنی ۲۰۱۷ گفت “این نمایشگاه‌ها امکان گردهمایی تولید‌کنندگان، کاربران و محققین این حوزه را فراهم نموده و سبب به اشتراک گذاشتن آخرین تحولات و یافتن راه‌حل‌هایی در زمینه مشکلات مربوط به تولید منسوجات هوشمند می‌گردد.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه منسوجات فنی و فرایندهای صنعت نساجی در سال ۲۰۱۷

در نمایشگاه تکس پروسس در سال ۲۰۱۵ حدود ۳۴۰۰۰ بازدید کننده از ۱۰۲ کشور شرکت نمودند. جدیدترین محصولات توسط ۵۲ کشور مختلف در ۱۳۸۹ غرفه ارائه گردید. اگر چه آمار کلی شرکت کنندگاه در نمایشگاه در آن سال برابر با ۴۲۰۰۰ شرکت از ۱۱۶ کشور مختلف و ارائه محصولات در ۱۶۶۲ غرفه ذکر شده است.

منبع:

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×