گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه مد و فشن premier vision استانبول

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دومین نمایشگاه مد و فشن منطقه خاورمیانه و شرق اروپا در استانبول برگزار شد. این نمایشگاه که در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ مارچ ۲۰۱۵ در مرکز نمایشگاهی CNR استانبول برگزار شد توانست رکوردهای موفقی را ثبت نماید. این نمایشگاه که با عنوان Premier vision استانبول برگزار می شود در واقع نتیجه همکاری بین دو شرکت نمایشگاهی CNR ترکیه و یک شرکت معتبر نمایشگاهی فرانسه و صاحب برند premier vision یک رویداد معتبر مد و فشن در جهان است که در شهرهای پاریس، سائوپائول و شانگهای برگزار می شده استو به تازگی استانبول را هم به محل های برگزاری نمایشگاه های خود افزوده است. در واقع شرکت فرانسوی نمایشگاه Texbridge شرکت CNR را خریداری کرده است و نمایشگاه premier vision استانبول را راه اندازی نموده است. این نمایشگاه در دوره اول خود در یک سالن و در دوره دوم خود در دو سالن برگزار گردید که یک موفقیت چشم گیر برای برگزار کنندگان آن به شمار می رود. در این دوره از نمایشگاه شرکت کنندگان بسیاری از کشورهای ترکیه، پاکستان، هند، بلژیک، بلغارستان، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، اتریش، انگلستان، لیتوانی، مراکش، پرتغال و امریکا حضور داشتند.
این نمایشگاه که قرار است ۲ بار در سال (هر شش ماه) برگزار شود طیف وسیعی از کالاها و خدمات مربوط به صنعت مد و فشن را شامل می شود. دوره بعدی این نمایشگاه در اکتبر ۲۰۱۵ در استانبول برگزار خواهد شد.

مهمترین کالاهای نمایش داده در این نمایشگاه عبارتند از انواع پارچه های پشمی، پارچه های ابریشمی، انواع پارچه های گلدوزی شده، تور، پارچه های چاپی و مدرن، پارچه های خاص مورد مصرف در صنعت مد و فشن، انواع پارچه های جین،
انواع ملزومات صنعت پوشاک و مد مانند انواع زیپ، دکمه و …، انواع نخ و الیاف مورد استفاده در صنعت مد و فشن، طراحان و استودیوهای طراحی، طراحان آزاد، این نمایشگاه در حقیقت محلی مناسبی برای کلیه اهالی صنعت پوشاک و به ویژه مد و فشن در منطقه است که می خواهند بیشتر در فضای موجود مد و فشن در منطقه قرار گیرند.
در نمایشگاه سال ۲۰۱۵ حدود ۱۵۰ شرکت در این رویداد حضور داشتند و انتظار می رود در دوره بعدی آن یعنی اکتبر ۲۰۱۵ بر این تعداد افزوده شود
این رویداد با همکاری دو انجمن بزرگ صادرکنندگان نساجی ترکیه یعنی انجمن صادرکنندگان محصولات نساجی ترکیه و اتحادیه صادرکنندگان نساجی و مواد اولیه استانبول برگزار می شود که نقش مهمی در تقویت هر چه بیشتر این رویداد خواهد شد.

تهیه و تنظیم: بهنام قاسمی

منبع: شماره ۲۹ مجله کهن

تلفن اشتراک: ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×