اخبار فرش ماشینی

مدیرعامل نساجی بروجرد:عدم پرداخت یارانه بر مشکلات تولید افزود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرعامل نساجی بروجرد با بیان اینکه در فاز اول هدفمندسازی یارانه ها فقط در یک مرحله یارانه مصرف انرژی به برخی تولیدکنندگان ارائه شد، گفت:برخلاف تمام مصوبات هنوز یارانه ای به بخش تولید در فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها پرداخت نشده است.

محمد محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه عدم حمایت های دولت از صنعت نساجی باعث شده تا هر روز مشکلات این بخش افزایش پیدا کند، اظهار داشت: برخلاف تمام مصوبات هنوز یارانه ای به بخش تولید در فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها پرداخت نشده است البته باید این نکته را متذکر شوم که در فاز نخست هدفمندسازی یارانه ها نیز منابعی به دست تولیدکنندگان نرسید.

وی با بیان اینکه در فاز اول هدفمندسازی یارانه ها فقط در یک مرحله یارانه مصرف انژری به برخی تولیدکنندگان ارائه شد، افزود: این روزهای صنعت نساجی با کمبود نقدینگی، رکود فروش محصولات و بهره های سنگین بانکی روبه رو است که در این رابطه دولت باید تدبیر مناسبی را اتخاذ کند.

رئیس هیأت مدیره شرکت نساجی بروجرد اضافه کرد: گشایش ال سی هم برای تولیدکنندگان همچنان با ابهاماتی همراه است. به نحوی که بیشتر فروشندگان مواد اولیه به حواله نقدی ۱۳۵ درصدی تمایل پیدا کرده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مظاهری با بیان این که افزایش حجم واردات کالاهای آماده در حوزه نساجی فعالیت را برای واحدهای تولیدی مشکل کرده است، گفت: در کنار تمام این موضوعات قیمت گذاری محصولات پتروشیمی براساس ارز آزاد در بورس کالا  هم مشکلات را افزایش داده و در نهایت تأثیرات منفی را بر قیمت تمام شده محصولات نساجی گذاشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×