اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه فرش ماشینی در زنجان گشایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه فرش ماشینی  :: نهمین نمایشگاه دام و طیور و آبزیان و صنایع وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی لوستر ، فرش ماشینی و تزئینات منزل شامگاه دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین آغاز بکار کرد.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از ایرنا، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان در گفتگو با این خبرگزاری افزود : این ۲ نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰ واحد از تولید کنندگان، وارد کنندگان، متخصصان و فعالان اقتصادی این صنایع بر پا شده است.

جمال بابایی افزود: در این نمایشگاه غرفه دارانی از شهرهای تهران، زنجان، قزوین، رشت، اصفهان، همدان، قم، اراک، سمنان تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی اظهار داشت: هدف ازبرگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات جدید، شناخت نیازهای مشتری، آشنایی و تبادل تجربیات شرکت ها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه، فراهم کردن زمینه مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف، یافتن نمایندگان فعال است.

هفتمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران

بابایی افزود: این۲ نمایشگاه درفضای عمومی چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع و یکهزار و ۷۰۰مترمربع فضای غرفه سازی شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی، سم کود و نهاده ها، همزمان با نهمین نمایشگاه دام و طیور و آبزیان و صنایع وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی لوستر، فرش ماشینی و تزئینات منزل از تاریخ ۶ لغایت ۱۰ اسفند سالجاری به مدت پنج روز نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان برگزار می شود.

نمایشگاه های بین المللی کاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.

 

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : مدل های جدید فرش ماشینی و موکت برای اتاق نشیمن و آشپزخانه

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×