اخبار نساجی

سعید مرتضوی ۵ هزار کارمند استخدام میکند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل صندوق تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد:‌ در آینده‌ای نزدیک بیش از ۵ هزار نفر نیرو در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی جذب و استخدام می شوند.

به گزارش قدس انلاین به نقل از (ایسنا)، سعید مرتضوی در ملاقات‌های مستقیم مردمی با بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان بر اهتمام هرچه بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم و کمک به آنان تأکید کرد و گفت: همکاران صندوق تأمین‌اجتماعی همیشه در تلاش هستند تا ضمن اجرای قوانین و مقررات جاری، نهایت تلاش خود را برای خدمت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران داشته باشند.

وی ارج نهادن و تکریم ارباب‌رجوع را از جمله خواسته‌های مدیریت تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: خدمت به بیش از ۳۵ میلیون نفر از افراد تحت‌پوشش از افتخارات این صندوق است که با دارا بودن حدود ۶۰ هزار نیروی انسانی در سراسر کشور خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی را در اختیار افراد تحت‌پوشش قرار می‌دهند.

مرتضوی با بیان اینکه سرعت و افزایش کیفیت در امر خدمت‌رسانی به جامعه تحت‌پوشش صندوق تأمین‌اجتماعی از اولویت‌های مورد توجه صندوق تامین اجتماعی است، گفت: برای بهینه‌سازی خدمات و تسریع در امور مربوط به مخاطبان نیازمند داشتن نیروی انسانی مجرب و تحصیلکرده هستیم و در سال‌های اخیر تعداد قابل‌توجهی از همکاران از واحدهای مختلف بازنشسته شده‌اند که برای جبران این کاستی‌ها، در آینده‌ای نزدیک بیش از پنج هزار نفر نیرو در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی جذب و استخدام می شوند.

در این دیدار مشکلات بیش از ۴۰ نفر از بیمه‌شدگان صندوق تأمین‌ اجتماعی مطرح و رسیدگی شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×