اخبار نساجی

نمایشگاه فرش دستباف در همدان گشایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این نمایشگاه که در وسعتی افزون بر هشت هزار مترمربع و در سه سالن ابن‌سینا، الوند و هگمتانه دایر شده بیش از ۸۰ واحد شرکت دارند.

واحدهای شرکت کننده از شهرهای تهران، قم، کرمانشاه، شیراز، اصفهان، بیجار، نایین، یزد، مشهد، تبریز، بروجن، بوکان، خوی، کرمان و همدان در این نمایشگاه حاضر شده و محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم و متخصصان قرار داده اند.

از نکات بارز این نمایشگاه که در نوع خود بی‌نظیر است حضور انواع طرح‌ ماهی تبریز در ۵۰ و ۴۰ رجی و همچنین طرح‌های کاشمر و یزد و اردکان است.

در این نمایشگاه ۲۱ واحد شرکت کننده انواع تابلوفرش و بقیه واحدها فرش‌های دستباف خود را ارائه داه اند.

حضور انواع فرش‌های تزئینی و گرانقیمت ابریشمی با طرح‌های اصیل و انواع فرش‌های عشایری با طرح‌های مختلف نواحی گوناگون از دیگر نکات قابل اشاره در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این نمایشگاه به منظور ارائه کار و آشنایی بازدیدکنندگان با مراحل مختلف تهیه و تولید فرش چند واحد بافت فرش را به صورت زنده و مقابل دیدگان بازدیدکنندگان ارائه خواهند کرد.

این نمایشگاه تا ۲۸ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ به صورت یکسره پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×