جذاب‌ترین‌ها

نمایشگاه خوب است اما رنگ و بوی بین المللی ندارد!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

آقای سلامت – مدیر فروش شرکت نمادپردا

نمایشگاه خوب است  اما رنگ و بوی بین المللی ندارد!

شرکت نمادپردا- نمایشگاه فرش ماشینی تهران
نمادپردا از شرکت هایی است که با تکیه بر دانش و سخت کوشی بنیانگذاران آن از سال ۱۳۷۸ با نصب اولین ژاکارد کامپیوتری در یزد خدمات بسیاری را برای صنعت فرش ماشینی ایران انجام داده و در واقع نقش و طرح و هنر طراحان را از کاغذ بر سطح فرش منتقل می کند. آقای سلامت مدیر فروش این شرکت در گفت و گو با خبرنگار مجله کهن در حاشیه روز اول، این نمایشگاه را رویدادی موفق خواند وگفت:” نمایشگاه فرش ماشینی یک اتفاق خوب است که به صورت سالانه برگزار می شود و محلی برای ارائه نوآوری ها و طرح های جدید است. این در حالی است که به نظر من الزامی برای برگزاری سالانه نمایشگاه ماشین آلات نساجی وجود ندارد و این نمایشگاه باید هر دو یا سه سال یکبار برگزار شود تا انسجام داشته باشد.

ایشان با اشاره به آخرین نوآوری ارائه شده توسط نمادپردا یعنی ژاکارهای الکترونیک که در مرحله نصب و اجراست این تکنولوژی را دارای مزایای بسیار زیادی خواند که از مهمترین آنها می توان به بافت نخ های ضایعات فرش در داخل آن اشاره کرد. وی در مورد کیفیت برگزاری نمایشگاه نیز گفت:”این هشتمین سالی است که نمایشگاه برگزار می شود اما متاسفانه هنوز هم صرفا یک نمایشگاه داخلی است و رنگ و بوی بین المللی ندارد در حالی که صنعت فرش ماشینی ما در حال حاضر تشنه صادرات و تجار و بازرگانان خارجی است. نمایشگاه امسال تغییری نکرده و تقریبا همان شرکت های پارسال با کمی تغییر حضور دارند.

 

تحریریه مجله کهن

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×