اسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش تهران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

امسال نیز همچون هشت دوره قبل قرار هست نمایشگاه بین‌المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی با حضور بزرگان این صنعت باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار گردد.

تا به همین لحظه مطابق با لیستی که از طرف مجری برگزارکننده این نمایشگاه به دست ما رسیده است نام شرکت‌های تولیدکننده فرش بزرگی چون فرش ساوین، فرش آسایش، فرش جردن، فرش فرهی، فرش قیطران، فرش سورنا، بازرگانی سبحه و دیگر شرکت‌های معتبر دیده می‌شود. در مجموع تا کنون ۸۶ شرکت داخلی در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

مجری برگزارکننده این نمایشگاه شرکت توسعه اوراسیا نوید است. شرکت توسعه اوراسیا نوید در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردید و تا کنون شش دوره نمایشگاه بین‌المللی کفپوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته و دو دوره نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی را در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار نموده است.

امسال یک تفاوت اساسی با سال‌های قبل دارد و آن هم برگزاری یک نمایشگاه فرش ماشینی و کف پوش دیگر توسط شرکت بانیان فردای روشن در مرداد ماه در مجموعه شهرآفتاب است که تاکنون مطابق با لیستی که به دست ما رسیده است تنها حضور ۱۷ شرکت تویلدکننده فرش در آن حاضر خواهند بود.

ما در تلاش هستیم تا گفت‌وگویی با مسئولین برگزارکننده نمایشگاه شهرآفتاب نیز داشته باشیم تا بتوانیم سوالاتی را که این روزها ذهن تعداد زیادی از تولیدکنندگان و فعالین این حوزه را مشغول کرده بدست آوریم. در تلاشیم تا ذهنیتی که این روزها جامعه نساجی با آن درگیر است را شفاف و عیان به گوش مخاطبان برسانیم. شواهد ماجرا نشان می‌دهد که با برگزاری دو نمایشگاه در فاصله یک ماه از همدیگر بیشترین آسیب را صنعت نساجی کشور خواهد دید. در روزهای آتی قصد داریم دیدگاه افراد مختلف در حوزه نساجی را نسبت به اتفاقی که در حال رخ دادن است جویا شویم.

نمایشگاه کف پوش، موکت و فرش ماشینی تهران جدیدترین فرش های ماشینی طراحی و تولید شده با بهترین نقشه‌ها و ترکیب رنگ های متنوع و با استفاده از بهترین ماشین‌آلات و مواد  اولیه متنوع مانند الیاف اکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و … با آخرین نوآوری را‌ در معرض دید متخصصان و مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد. افزایش راندمان تولید، توجه به توسعه این صنعت، یافتن بازارهای جدید صادراتی، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش در جهان و افزایش و بالا رفتن سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدیدکنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است. برگزاری نشست هم اندیشی روسای اتحادیه‌ها، برگزاری کارگاه آموزشی طراحی فرش ماشینی و حضور هیئت تجاری و بازرگانی خارجی برخی از برنامه های جانبی نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×