اخبار نساجی

کالای قاچاق ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی به مقصد نرسید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فرمانده انتظامی استان از کشف و توقیف سیگار و پارچه قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی در شهرستان “قدس” خبر داد.

سردار “محسن خانچرلی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان قدس در قالب گشت تلفیقی و در پی کسب اخباری از منابع و مخبران مبنی بر حمل سیگار و پارچه قاچاق برای دپو و توزیع در این شهرستان، به سرعت رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران شهرستان قدس با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند و با کسب دستور مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه، متهمان را حین جابه جایی کالا دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی، افزود: ماموران در بازرسی از محل دپو ، دو میلیون و ۱۶۰ هزار نخ سیگارخارجی و هشت هزار و ۴۱ ثوب انواع شال، روسری و شلوار به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را کشف و دو دستگاه خودرو را در این رابطه توقیف کردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سردار خانچرلی، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی، ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بودند اما در مواجهه با ادله و مستندات لب به اعتراف گشودند مبنی بر این که کالای قاچاق را از مرزهای غربی کشور تهیه و جهت توزیع درغرب استان تهران و استان البرز در انبار های شهرستان قدس دپو کرده بودند.

وی، بیان داشت: با اظهارات و اعترافات صریح پرونده مقدماتی متهمان برای ادامه بررسی تحویل مراجع قضائی شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×