اخبار نساجی

آغاز حرکت خودجوش فعالان اقتصادی برای انصراف از دریافت یارانه نقدی

 

آغاز حرکت خودجوش فعالان اقتصادی برای انصراف از دریافت یارانه نقدی

    رئیس پارلمان بخش خصوصی از آغاز حرکت خودجوش فعالان اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برای انصراف از دریافت یارانه نقدی در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها خبرداد و گفت: بنده از دولت یارانه دریافت نمی کنم.

غلامحسین شافعی در گفتگو با مهر از آغاز حرکت خودجوش فعالان اقتصادی برای انصراف از دریافت یارانه نقدی خبرداد و گفت: اقدام داوطلبانه هر یک از مردم ایران برای انصراف از دریافت یارانه نقدی، کار پسندیده ای است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: به نظر می رسد افرادی که نیازمندی بالایی به دریافت یارانه نقدی ندارند و به خصوص فعالان اقتصادی، باید برای کمک به تولید کشور، از دریافت یارانه نقدی خود به صورت داوطلبانه انصراف دهند تا دولت توان بیشتری برای حمایت از تولید کشور در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها بتواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: اعضای برخی اتاق های بازرگانی شهرستانهای کشور با تدوین نامه ای، به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند که این موضوع مورد امضای برخی تشکل های اقتصادی نیز رسیده است و هم اکنون این فعالان اقتصادی آمادگی دارند تا به منظور توانمندسازی دولت در حمایت از تولید کشور، ازا فهرست یارانه بگیران دولت حذف شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شافعی ابراز امیدواری کرد که این کار در میان فعالان اقتصادی نشر بیشتری پیدا کند و افراد غنی به دولت این امکان را بدهند که به تولید کمک بیشتری کند.

وی با بیان اینکه بنده در فهرست یارانه بگیران دولت نیستم، تاکید کرد: بسیاری از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، یارانه نقدی نمی گیرند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×