اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف مشهد گشایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مشهد- هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف مشهد عصر یکشنبه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در آیین گشایش هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت کننده از استان های خراسان رضوی و جنوبی، آذربایجان شرقی و غربی، گلستان، اصفهان و یزد بیستم تا بیست و پنجم مردادماه جاری برای بازدید علاقه مندان دایر است

سیدمحمد سیدی افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین تولیدات و توانمندی های خود را در زمینه های انواع فرش‌های نفیس دستباف و ابریشمی، تابلو فرش، فرش‌های تجاری و عشایری، گلیم و جاجیم، طراحی نقشه‌های فرش، نشریات تخصصی و مواد اولیه مرتبط با فرش دستباف در وسعتی به مساحت سه هزار متر مربع در معرض دید عموم قرار دادند.

وی مهم ترین هدف و رویکرد برگزاری این نمایشگاه را فراهم‎ آوردن بستری مناسب جهت رونق بخشیدن به تعاملات تجاری و هم‎اندیشی در تقویت توانمندی‌ها و ارایه تولیدات متنوع و برتر فرش دستباف و توسعه کمی و کیفی تولیدات این بخش ذکر کرد.

سیدی گفت: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه فرش دستباف مشهد، همایش و کارگاه آموزشی در زمینه‌های تحلیل روش‌های تولید فرش دستباف در ایران، معرفی فرش دستباف و مناسب‌ترین ابزار تبلیغات این هنر صنعت برگزار می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×