اخبار نساجی

برنامه‌ریزی برای کشت جدید اولین اقدام وزارت کشاورزی / قوانین متوقف مانده را اجرا می‌کنم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

برنامه‌ریزی برای کشت جدید اولین اقدام وزارت کشاورزی / قوانین متوقف مانده را اجرا می‌کنم

وزیر جهاد کشاورزی که امروز اولین روز کاری خود را در این وزارتخانه آغاز می‌کند، اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل زراعی جدید، برنامه‌ریزی به موقع و به نحو احسن برای کشت محصولات مختلف مهمترین مسئله و فوری‌ترین اقدام در وزارت جهاد کشاورزی است.

محمود حجتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تدوین و اجرای الگوی کشت یک مسئله کلان و ملی است که باید ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و مقدماتی را برای آن در نظر گرفت. از سوی دیگر انجام این پروژه ملی در بلند مدت امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اجرای درست قوانین در بخش کشاورزی، تصریح کرد: همه قوانینی را که به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده برای اجرا در دستور کار قرار می‌دهم و هر قانونی که در مرحله اجرا در این وزارتخانه متوقف مانده باشد را اجرا می‌کنم.

وزیر جهاد کشاورزی دولت یازدهم با بیان این‌که خودم را ملزم به اجرای پیگیری و اجرای قوانین می‌دانم، گفت: اگراجرای قانونی از سوی دولت متوقف مانده باشد باید دید که علت توقف و اجرا نشدن آن چیست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته حجتی در آینده نزدیک زمینه لازم برای اجرای همه قوانین مصوب مجلس شورای فراهم می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اسناد بالادستی مانند سند چشم انداز، قانون برنامه پنجم توسعه، سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و … گفت: همه این اسناد بر تقویت و توسعه توان تولیدات کشاورزی و نزدیک شدن به مرز خودکفایی در تامین محصولات اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم تاکید دارند که این اسناد همواره در صدر برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی قرار می گیرند.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: توسعه سیستم‌های آبیاری و استفاده بهینه از تکنولوژی در بخش کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد اما در سال‌های اخیر مکانیزاسیون و یکپارچگی اراضی کشاورزی، تجهیز ناوگان ماشین‌آلات کشاورزی و … مورد غفلت قرار گرفته که جا دارد با مدیریت مناسب از این وضعیت خارج شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×