اخبار فرش ماشینی

تقدیر از فعالان نمونه صنعتی و معدنی در مراسم روز ملی صنعت و معدن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دوم مراسم روز ملی صنعت و معدن از ۳۳ برگزیده دیگر در بخش های مختلف صنعتی و معدنی تجلیل به عمل آمد که با احتساب ۱۰ برگزیده که در بخش نخست مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند، در مجموع از ۴۴ برگزیده تجلیل به عمل آمد.

در بخش پایانی مراسم روز ملی صنعت و معدن از برگزیدان حوزه های مختلف صنعتی و معدنی در بخش های پیشکسوتان برتر معدنی و صنعتی، واحدهای صنعتی برتر، بهره برداران برتر معدنی، مکتشف برتر معدنی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی برتر، طرح های برتر، صنعت برتر نرم افزار، خوشه کسب و کار توسعه یافته برتر ، واحدهای صنعتی کوچک برتر و کارآفرین زن برتر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سایت مجله نساجی کهن به نقل از شاتا، در این مراسم احمد هراتی نیک و حسین ربیع نژاد به عنوان پیشکسوتان برتر معدنی معرفی و تجلیل شدند و از مجید راهب، بهروز فردوس و عبدالحی پیرزاده به ترتیب از شرکت های گلاب ربیع، مجتمع صنعتی ماموت و ماشین سازی تاشا به عنوان پیشکسوتان برتر صنعتی تجلیل به عمل آمد.

علی براهوئی نژاد در این مراسم به عنوان مکتشف برتر معدنی و میترا فرزاد نیا از مجتمع صنایع تایر کورد۱۸۲۰ کرمانشاه به عنوان کارآفرین برتر زن مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین سالار فخری از شرکت کابل باختر، علی اصغر قدبیگی از شرکت کوشاوران، محمد محمدی از صنایع دریایی شهید محمودی، اکبر برندگی از شرکت سبحان دارو، سیروس میان دشتی از صنایع فلزی فارمد، علیرضا محمدی دانیالی از گروه صنعتی ناب استیل، مجتبی زین العابدین زاده از شرکت موکت نگین مشهد، مجید باعرصه از گروه صنعتی لیلیان بافت یزد، حسن صفرپور کلور از شرکت تولیدی نسیم خواب، فرج پورمند از شرکت پمپ های صنعتی، سید رضا حسینی مقدم از شرکت صنایع جهان الکتریک و سیروس نورافکن از شرکت بهسازان جنوب به عنوان واحدهای صنعتی برتر تقدیر شدند.

از سوی دیگر ازمحمود گوهرین از شرکت عمران مومان چابهار، قدمعلی ابراهیمی از شرکت مرمریت دشت پاگرد و علی جواهری از شرکت معادن منگنز و نارچ در بخش بهره برداران معدنی برتر تجلیل به عمل آمد.

در بخش صنایع معدنی فلزی برتر محسن یزدانی و محسن محمدی از شرکت های معدنی صبانور و آلوم رول نوین و در بخش صنایع معدنی غیرفلزی برتر بهروز محمدی از شرکت ره آورد ساینا دلیجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین محمد حسن رنجبر از شرکت تاپ اکو خاورمیانه و روبرتو لیتا از شرکت تجهیزات سنگین متالوژی پارس فولاد در بخش طرح های برتر و عباس حسینی از شرکت نرم افزار امن پرواز و سید حمیدرضا حسینی هاشمی گلپایگانی از شرکت ارتباطات بین المللی تلسی در بخش صنعت برتر نرم افزار مورد تقدیر واقع شدند.

در این مراسم محمد جواد بگی به نمایندگی از شرکت خوشه گلاب و عرقیات کاشان در بخش خوشه کسب و کار توسعه بافته برتر مورد تقدیر قرار گرفت و در بخش واحدهای صنعتی کوچک برتر از مصطفی صالحی هفشجانی از شرکت ماژون سازه پارسیس، محمد امیری از شرکت آترا کران انرژی و منصور ثریائی از شرکت پارس آلومان کار تقدیر شد.

گفتنی است در بخش اول مراسم ۱۰ فعال برگزیده صنعت و معدن در حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد تجلیل قرار گرفتند که با احتساب ۳۳ تجلیل شده در بخش دوم، در این مراسم در مجموع از ۴۴ برگزیده صنعت و معدن تجلیل به عمل آمد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×