اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

نقش نگاران پندار : قطره ای از هنر ایرانی در دریای خروشان هیم تکستایل فرانکفورت

چند سالی است که شرکت های طراحی پارچه و فرش ایرانی این جرات و جسارت را به خود داده اند که پا را از مرزها فراتر گذاشته و انچه در حرف همیشه شنیده ایم که طراحی و طراحان و نقش و نگار ایرانی برای ایران است و هنر نزد ایرانیان است و … را در صحنه جهانی و به صورت عملی نشان دهند که اتفاق بسیار فرخنده ای برای صنعت نساجی ایران است.

نقش نگاران پندار هیم تکستایل فرانکفورت

در نمایشگاه هیم تکستایل ۲۰۱۹  به عنوان مهمترین و بزرگترین نمایشگاه صنعت منسوجات خانگی جهان نیز شرکت نقش نگاران پندار برای چهارمین سال متوالی حضور داشت و به عرضه طرح های خود برای انواع ، پارچه ، پرده ، کاغذ دیواری ، کالای خواب و کفپوش ها پرداخت. خانم بهبهانی – مدیر روابط عمومی شرکت که نقش نگاران را اولین و تنها شرکت طراحی چاپ پارچه در ایران معرفی می کند اعتقاد دارد حضور در هیم تکستایل برای همه طراحان و شرکت های طراحی ضروری است. ایشان در مورد نمایشگاه به خبرنگار مجله کهن گفت : نمایشگاه هیم تکستایل یک رویداد بی نظیر است و من به همه همکاران خود در بخش طراحی پارچه توصیه می کنم که در این رویداد شرکت کنند. اینجا محلی عالی برای به روز بودن، ملاقات مشتریان در بالاترین کلاس جهانی و تبادل نظر با دریایی از صاحب نظران و لیدرهای اصلی این صنعت است. علیرغم هزینه های زیادی که حضور در این نمایشگاه دارد ما نتایج بسیار خوبی از آن گرفته ایم و همین بزرگترین انگیزه برای حضور مداوم ما در این رویداد است.

 

خانم بخشی مدیر عامل این شرکت نیز یکی از ضعف های اساسی طراحان ایرانی را عدم ارتباط با دنیا دانست و گفت: به نظر من طراحان ما در یک اتاق بسته محصور شده اند و هنوز نتوانسته اند با دنیا تعامل داشته باشند به همین دلیل علیرغم استعداد و توانایی بالا نمی توانند آنچه را  بازار می خواهد ارائه دهند. شرکت های طراحی پارچه یک پل بین  فارغ التحصیلان طراحی و بازار هستند. پیشنهاد می کنم فارغ التحصیلان این رشته بیشتر به صحنه بیایند و با تاسیس شرکت های طراحی چند نفره پتانسیل های بازار را کشف کنند.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نقش نگاران پندار هیم تکستایل فرانکفورت

 

می توانید گزارش کامل حضور شرکت نقش نگاران پندار در نمایشگاه را در شماره بعدی مجله کهن و یا شبکه های اجتماعی ما بخوانید.

 

بهنام قاسمی – مجله کهن

info@kohanjournal.com

behnam ghasemi

گزارش کامل این نمایشگاه و … را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید :

 

اطلاعات تکمیلی : 

نمایشگاه هیم تکستایل ۲۰۱۹ توانست با جذب ۳۰۲۵ غرفه گذار رکورد تعداد غرفه گذار در ۱۵ سال گذشته را بشکند. در این رویداد که از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ در شهر فرانکفورت آلمان برگزار شد هزاران بازدیدکننده حرفه ای به نمایشگاه امدند تا از آخرین محصولات ارایه شده در نمایشگاه بازدید نمایند .  امسال مطابق با اعلام قبلی برگزار کنندگان تغیراتی در جانمایی شرکت ها در سالن ها صورت گرفت که موجب پویایی بیشتر نمایشگاه و تکاپوی بیشتر در بین خریداران و غرفه گذاران گردید. در این رویداد مثل همیشه کشورهای چین، هندوستان، پاکستان، ترکیه، آلمان، اسپانیا و پرتغال از نظر تعداد غرفه گذار پیشتاز بودند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×