اخبار نساجی

پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران/ پایان فاز اول تسویه بدهی‎ها

 

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از اتمام فاز اول پرداخت مطالبات پیمانکاران نیرو با ۶۰۰میلیارد تومان خبر داد و گفت: با فروش اموال مازاد، سرعت پرداخت بدهی‌ها افزایش می‌یابد.

محمدرضا عطارزاده در گفتگو با مهر در ارتباط با روند پرداخت مطالبات پیمانکاران وزارت نیرو و اقداماتی که تاکنون در این زمینه انجام شده است، گفت: تاکنون تقریبا یک سوم مطالبات در فاز اول پرداخت شده است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اعلام اینکه یک سوم مطالبات پرداخت شده به پیمانکاران رقمی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: هم اکنون این کار انجام شد و امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک نیز بتوانیم سایر مطالبات را در این بخش پرداخت نمائیم.

عطارزاده خاطر نشان کرد: علاوه بر اعتبارات جاری که از طریق آن مطالبات پیمانکاران را تامین می کنیم، امیدواریم منابع حاصل از فروش اموال مازاد و یا واگذاری اموال هم بتواند به این بخش کمک کند.

این مقام مسئول در وزارت نیرو تاکید کرد: از این طریق امیدواریم که بتوانیم علاوه بر پرداخت مطالبات پیمانکاران، تعهدات آینده را هم پشتیبانی کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در زمینه مطالبات بخش برق نیز با اشاره به اینکه برق از منابع عمومی استفاده چندانی ندارد و برای اختلاف قیمتی تا حدودی هم کمک شده است، گفت: اما در حوزه آب به صورت کلی طرح های جدید از محل منابع دولتی خواهد بود و از اعتبارات ملی استفاده می کند.

عطارزاده خاطر نشان کرد: ما سالیانه ۴ هزار میلیارد تومان از منابع ملی برای طرح های آبی دریافت می کنیم و هزینه می شود؛ بنابراین به دلیل انجام کار بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بدهکار شدیم که به دنبال انجام آن هستیم.

این مقام مسئول در وزارت نیرو اظهار امیدواری کرد که در زمینه تامین منابع و اعتبارات لازم برای انجام طرح ها و پروژه های آبی در سال آینده، توجه بیشتری به بخش آب صورت گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×