مد و پوشاک

نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس رونمائی می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس، ۲۱ تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب، ساعت ۱۰:۳۰ در محل سالن سینمایی این وزارتخانه رونمائی می‌شود.

ایلنا: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس رونمائی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: «نقشه راه کارگروه مد و لباس» یکی از برنامه‌های ارائه شده ازسوی معاونت امور هنری برای ساماندهی مد و لباس در کشور است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی منفرد، طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس را از دیگر برنامه های ارائه شده ازسوی کارگروه ساماندهی مد و لباس عنوان کرد و در تشریح آن گفت: پارک فرهنگی فناوری مد و لباس، به منظور ایجاد یک منطقه ویژه فرهنگی و اقتصادی برای تولید و ترویج الگوهای ایرانی و اسلامی در حوزه مد و سبک زندگی و برای اتصال حلقه‌های ایده طراحی، تولید، تبلیغ و مصرف در یک محیط مساعد و براساس الگوهای آزمون شده و موفق پارکهای علمی و فناوری شده ارائه شده است.
وی ادامه داد: همچنین در مراسم بزرگداشت روز «عفاف و حجاب» حمید شاه آبادی(معاون امور هنری) عملکرد این وزارتخانه در موضوع عفاف و حجاب و برنامه‌های کارگروه مد و لباس در سالجاری را تشریح خواهد کرد.
محمدعلی منفرد، نامگذاری روز ۲۱ تیرماه با عنوان عفاف و حجاب در تقویم مناسبتهای فرهنگی کشور را نشانه ریشه‌دار بودن این مقوله در باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم کشورمان دانست و گفت: باتوجه به جایگاه رفیع عفاف و حجاب در جامعه و نقش موثر آن در تحکیم بنیان خانواده از اساتید دانشگاهی نیز دعوت شده است تا بطور علمی به تشریح و تبیین ابعاد مختلف آن بپردازند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، ارتقاء امنیت اخلاقی، تشریح و تبیین علمی اثرات عفاف و حجاب در سلامت جامعه و آگاه سازی مردم از پیامدهای ناشی از بی‌حجابی و بدحجابی را ازجمله اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.
به گفته وی؛ مراسم بزرگداشت روز عفاف و حجاب ازسوی روابط عمومی و امور بین‌الملل با همکاری کارگروه مد و لباس، شورای امر به معروف و پایگاه مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×