اخبار فرش ماشینی

نفیس‌ترین فرش دستباف برای عتبات عالیات در حال بافت است

مسئول بافت پروژه فرش دستباف عتبات عالیات در شهرستان کاشان از بافت ۸ هزارمترمربع از نفیس ترین و با کیفیت ترین فرش دستباف شهرستان کاشان با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان دراین شهرستان خبر داد.

ایلنا – کاشان: مسئول بافت پروژه فرش دستباف عتبات عالیات در شهرستان کاشان از بافت ۸ هزارمترمربع از نفیس ترین و با کیفیت ترین فرش دستباف شهرستان کاشان با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان دراین شهرستان خبرداد.

« جواد علیزاده » در گفتگو با خبرنگار ا یلنا در کاشان با اعلام این خبرگفت: حدود هشت هزارمترمربع از نفیس ترین فرش دستباف کاشان با رنگ گیاهی، زمینه ابریشم و بهترین طراحی برای کلیه زیارتگاههای عتبات عالیات در کشور عراق بوسیله بیش از ۱۵۰۰ کارگر ماهر فرش دستباف در ده مکان از شهرستان کاشان درحال بافت است.

وی با بیان اینکه با بافت این فرش های نفیس فرش دستباف کاشان مجددا جایگاه اصلی خود را با کمک مردم و صاحب نظران در دنیا بدست خواهد آورد تصریح کرد: برای بافت فرش های نفیس درحال بافت بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده که کل مبلغ ذکر شده بوسیله خیرین این شهرستان پرداخت می شود.

مسئول بافت پروژه فرش دستباف عتبات عالیات در شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: تاکنون هرکارشناس خبره ای که برای بازدید از این فرش های دستباف به این شهرستان مراجعه کرده، اذعان کره اند که این فرش ها از نفیس ترین و با کیفیت ترین فرش طراحی شده در دنیا است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×