اخبار فرش ماشینی

نشست سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد برگزار شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نشست “سرای نوآوری فرش ماشینی” دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کاشان با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، فرماندار ویژه شهرستان کاشان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت، رییس اتاق بازرگانی و رییس و تنی چند از اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان صبح روز شنبه ۴ مردادماه در محل این دانشگاه برگزار شد.

تشکیل کارگروه قطعه سازی و ماشین سازی در سرای نوآوری فرش دانشگاه آراد اسلامی و تصمیم گیری در خصوص ساخت قطعات مورد نیاز صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته در دانشگاه و با مشارکت بخش خصوصی، در دستور کار این نشست قرار داشت.

در ادامه طرح پروهشی “پایش و لوازم مصرفی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته” و تامین اعتبار طرح” تعیین نیازمندی ها و توانمندی ها” مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

با توجه به هدف گذاری ساخت داخل ۸۰ درصدی قطعات مکانیکی و ۶۰ درصدی قطعات الکترونیکی و نرم افزار، طرح کلان بومی سازی قطعات و لوازم یدکی صنعت فرش با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این نشست مطرح شد.

درحاشیه این نشست، برای پاسداشت نام و خدمات ارزنده دکتر بابک فخیمی، ضمن اعلام نامگذاری یکی ازسالن های جلسات دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، به نام آن مرحوم، از تابلوی این سالن رونمایی شد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نشست سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد برگزار شد
نشست سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد برگزار شد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

منبع
فرمانداری کاشان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×