اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

بزرگترین غرفه یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی متعلق به کیست؟

بزرگترین غرفه یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی متعلق به چه شرکتی است؟ این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد. امسال بزرگترین غرفه نمایشگاه فرش ماشینی ، موکت و صنایع وابسته تهران به شرکت بزرگ قالی سلیمان اختصاص خواهد داشت و این شرکت در فضایی حدود ۶۰۰ متر مربع در ورودی سالن ۸ و ۹ نمایشگاه خود نمایی خواهد کرد.

انتظار می رود امسال هم قالی سلیمان دکور زیبای غرفه خود که در چند سال اخیر در تمام نمایشگاه های داخلی و خارجی این شرکت از آن استفاده شده است را به نمایش بگذارد که دارای المانها و ماکت های زیبای تخت جمشید می باشد و می تواند زیبایی خاصی را به نمایشگاه ببخشد.

به گفته برگزار کنندگان این رویداد امسال فضای نمایشگاه با رشد مواجه بوده است، و به غیر از عده معدودی از شرکت ها تمامی برندهای تراز اول ایران در این رویداد بزرگ دور هم جمع می شوند و علیرغم اینکه برخی افراد و برندهای جوان قصد تحریم و آسیب زدن به نمایشگاه فرش ماشینی تهران را داشتند این رویداد با قدرت برگزار خواهد شد.

در زیر می توانید موقعیت شرکت های حاضر در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه را مشاهده کنید.

پلان نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران

اوج شکوه و عظمت ایرانی در غرفه شرکت قالی سلیمان

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و پس از شکست استراتژیک نمایشگاه شهر آفتاب و موکول شدن آن به زمانی دیگر حال این نمایشگاه می تواند در فصایی آرام و به دور از تنش و هیاهو برگزار شود.

یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران در تاربخ ۲۲ لغایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در  بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
‫——————————-‬

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر :‌  لیست شرکت کنندگان یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی 

‫——————————-‬
تحریریه مجله نساجی کهن

ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×