اخبار نساجی

مخالفت مردم آمریکا با هزینه های بالای جنگ افغانستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مخالفت مردم آمریکا با هزینه های بالای جنگ افغانستان

طبق نظرسنجی های انجام گرفته در ایالات متحده آمریکا، ۶۰ درصد مردم این کشور هزینه های اعلام شده برای جنگ افغانستان را بیش از حد بالا می دانند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت صدای روسیه روز دوشنبه (۱۲ مارس/ ۲۲ اسفند) نوشت: طبق نظرسنجی های انجام گرفته در ایالات متحده آمریکا، ۶۰ درصد مردم این کشور هزینه های اعلام شده برای جنگ افغانستان را بیش از حد بالا می دانند.

در این نظرسنجی که روزنامه «واشنگتن پست» منتشر کرد، اعلام شده است که ۵۴ درصد پاسخ دهندگان می گویند که موافق خروج نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان هستند، حتی اگر نیروهای امنیت این کشور بدون کمک خارجی ها نتواند امنیت را در منطقه برقرار کند.

این روزنامه همچنین می نویسد: بیش از یک سوم شهروندان معتقد هستند که صدمات وارده بر ارتش آمریکا طی سال های جنگ در افغانستان، قابل قبول نیست و تنها ۳۰ درصد مردم آمریکا باور دارند که افغان ها با عملیات نظامی آمریکا در این کشور موافق هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گسترش بحران اقتصادی و مشکلات روزافزودن مردم آمریکا موجب افزایش نارضایتی ها از سیاست های جنگ طلبانه کاخ سفید شده که هزینه های بسیاری را برای مالیات دهندگان این کشور به همراه داشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×