اخبار نساجی

نرخ برابری دلار در مقابل یورو به حداکثر خود در یک هفته اخیر رسید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نرخ برابری دلار در مقابل یورو به حداکثر خود در یک هفته اخیر رسید

تهران – نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل یورو روز چهارشنبه در بازارهای جهانی به بالاترین سطح خود در بیش از یک هفته اخیر رسید، زیرا بروز علایمی دال بر بهبود وضع اشتغال در آمریکا، درستی توقف سیاست افزایش حجم پول از سوی بانک مرکزی این کشور را تایید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، پیش از انتشار گزارشی که پیش بینی می شود، نشان دهنده افزایش اشتغال آمریکا در ماه مارس (اسفند) باشد، نرخ برابری دلار امروز چهارشنبه در مقابل ۱۴ ارز از مجموع ۱۶ ارز اصلی بالا رفت.

نرخ برابری یورو در مقابل ین که دیروز (سه شنبه) در مقابل ین به کمترین سطح خود در هفته جاری رسیده بود، امروز نیز مشابه روز قبل بود.

مقامات بانک مرکزی اروپا در شرایطی که شواهد نشان می دهد رشد اقتصادی منطقه یورو کاهش می یابد، خود را برای یک نشست آماده می کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نرخ برابری دلار استرالیا در مقابل دلار آمریکا امروز به حداقل مقدار خود در ۱۱ هفته گذشته رسید، زیرا داده ها نشان می دهند این کشور برای دومین ماه متوالی با کسری تراز تجاری رو به رو است.

نرخ برابری دلار در مقابل یورو در ساعت ۱۲ و ۴۹ دقیقه امروز به وقت توکیو ۳/۰ درصد بالا رفت و هر یورو با ۳۲۰۰/۱ دلار هم ارزش شد.

این، بالاترین نرخ برابری دلار در مقابل یورو از ۲۲ مارس (سوم فروردین) تاکنون است.

نرخ برابری دلار در مقابل ین امروز ۱/۰ درصد پایین آمد و هر دلار در مقابل ۷۴/۸۲ ین معامله شد.

نرخ برابری یورو در مقابل ین نیز ۴/۰ درصد تنزل کرد و هر یورو در برابر ۲۰/۱۰۹ ین خرید و فروش شد که پایین ترین نرخ از ۲۳ مارس (چهار فروردین) تاکنون است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×