اخبار نساجی

راهکارهای دولت برای افزایش بهره وری در حمل و نقل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان راهکاری این وزارتخانه در زمینه افزایش بهره وری در بخش حمل و نقل، گفت: با مدیریت شرکت های حمل و نقل حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد یکسر خالی در حمل و نقل کالا در کشور کاهش یافت.

شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش بهره وری در بخش حمل و نقل، اظهار داشت: در فاز اول هدفمندی یارانه ها به طور متوسط قیمت حمل و نقل ۱۵ درصد افزایش یافت و به همین جهت افزایش بهره وری دراین بخش در دستور کار قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه کاهش یکسری خالی بار یکی از برنامه های این وزارتخانه برای افزایش بهره وری بوده است، گفت: با مدیریت شرکتهای حمل و نقل حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد یکسر خالی در حمل و نقل کالا در کشور کاهش یافت.

وی افزود: ایجاد درگاه ملی بار از دیگر برنامه های وزارت راه برای افزایش بهره وری است که در این راستا باید سامانه توزیع الکترونیکی بار برای اتصال پایانه های بار و مراکز تولید، مصرف و بنادر به اجرا درآید تا کاهش یکسر خالی را به دنبال داشته باشد.

نماینده تام الاختیار وزارت راه در ستاد هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: هم اکنون ۵ پایانه بزرگ کشور(بندرعباس، بندر امام خمینی، پایانه تهران، اصفهان و مشهد) به این سامانه تجهیز شدند.

افندی زاده به اجرای شبکه اطلاعات در این بخش اشاره کرد و افزود: در این روش اطلاعات مربوط به واردات، صادرات، تولید و مصرف بارها از طریق وزارتخانه های مربوطه در اختیار ناوگان قرار میگیرد تا مبدا و مقصد وسیله نقلیه مشخص باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به برنامه این سازمان برای افزایش سرنشین در بخش مسافری، اظهار داشت: افزایش خدمات در شرکتهای مسافربری، استفاده از سیستم های اینترنتی، پیش فروش و برنامه ریزی برای شرکتهای خدماتی از برنامه های این سازمان در بخش مسافری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×