اخبار فرش ماشینی

دستیابی به نخ فرش با خواص عالی توسط ماشین‌های MEERA

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ترجمه و گردآوری : مهندس فروغ امیر شیرزاد – تحریریه مجله نساجی کهن

Meera یک شرکت مشهور در زمینه دستگاه‌های Twisting ، Cabling و Continuous Heat Setting است که ماشین آلات خود را به بیش از ۲۶ کشور صادر می‌کند.

با داشتن رویکردی مشتری محور، طراحی MEERA همیشه بر پایه‌ی بهینه سازی انرژی، بهره وری بالا و سهولت استفاده بوده است. Meera دارای یک مرکز تحقیق و توسعه داخلی است که توسط بخش تحقیقات علمی و صنعتی (DSIR) و به دلیل نوآوری در فناوری‌‍‌‌‌های جدید پیچشی شناخته شده است.

این مجموعه در زنجیره ارزش نساجی مانند فرش،FIBC ، نخ‌های بسته بندی، تورهای ماهیگیری، نخ‌ها و منسوجات فنی به صورت قوی حضور دارد.

Carpet Cabler / Twister و Continuous Bulking و heat setting محصولات اصلی صنعت نخ فرش هستند. علاوه بر این، این شرکت طیف وسیعی از راه‌حل‌های تابندگی نوآورانه ارائه می‌دهد که بر اساس نیازهای مشتریان شخصی سازی می‌شوند. برخی از آنها عبارتند از TPRS Technology ، Ring Twisting ، Assembly Winders و غیره.

Download Corporate Presentation

Carpet Cabler/Twister

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

MEERA برای سال‌ها پیشروترین تولید کننده ماشین‌های سنگین Cable / Twister بوده است. تاب دهنده‌های این شرکت توسط تولید کنندگان برتر نخ‌های فرش و صنعتی در هند و خارج از کشور استفاده شده است.

مدل CT-260 Twister / Cabler یک دستگاه Tape Drive heavy-duty direct cabling / Twisting است که برای کار تا سرعت تولید ۱۲۰ MPM طراحی شده است.

با دارا بودن محدوده دنیر ۱۲۰۰-۱۲۰۰۰، این دستگاه برای پلی پروپیلن، نایلون و پلی استر مولتی فیلامنت و BCF  مناسب است. همچنین نسخه‌هایی برای تاباندن الیاف اکریلیک، پنبه و غیره نیز موجود است.

این دستگاه دارای چندین ویژگی است که مواردی از جمله بهره وری بالا، مدیریت تولید بهتر، گزارش پیشرفته، کنترل کیفیت و غیره را بهبود می‌بخشد. این شرکت همچنین امکان تولید نخ‌های ۳ لایه برای ایجاد نخ‌های ترکیبی جدید با مخلوط پلی استر PP، نایلون، اکریلیک و غیره را فراهم می‌کند.

Carpet Cabler/Twister

MeeraBAH

MeeraBAH یک دستگاه Continuous Bulking و Heat Setting است که توسط MEERA برای تامین نیازهای صنعت فرش برای نخ های چند رشته‌ای پلی استر SuperSoft High Bulk ساخته شده است. در دو سال گذشته، این نخ محبوبیت زیادی در بین تولید کنندگان فرش در ترکیه و مصر پیدا کرده است.

در مقایسه با گزینه‌های دیگر برای ساخت چنین نخی، MeeraBAH دارای مزایایی مانند سرمایه کم، کمترین هزینه تولید در هر کیلوگرم، زمان راه اندازی کم و غیره است. بر اساس فناوری بخار فوق گرم، MeeraBAH  دارای ۴ خط با ۶۴ هد مناسب برای تولید روزانه ۴-۵ تن نخ است.

علاوه بر دارا بودن بیش از ۹۰ % سهم بازار هند، این شرکت همچنین تأسیسات دیگری در خارج از کشور نیز دارد.

Carpet Cabler/Twister

حضور MEERA در بازارهای بین‌المللی

MEERA دستگاه‌های تابندگی خود را به بیش از ۲۶ کشور جهان صادر کرده است و بیش از ۱۵ سال است که ماشین‌های Twisting و Cabling را تولید می‎کند. آنها پس از نصب موفقیت آمیز صدها اسپیندل از این ماشین‌ها در هند، صادرات دستگاه نخ فرش آن را در ۳ سال گذشته آغاز کرده‌اند.

در سطح بین‌المللی، ماشین آلات نخ فرش MEERA با موفقیت در کشورهایی از جمله ترکیه، ازبکستان و اندونزی در حال کار هستند. این شرکت به تدریج به دنبال نفوذ بیشتر در این بازارها به همراه خوشه‌های تولید فرش در مناطق MENA مانند مصر، عربستان سعودی، ایران، اردن و غیره می‌باشد.

دستیابی به نخ فرش با خواص عالی توسط ماشین‌های MEERA

شرکت MEERA  در نمایشگاه‌های مختلف

به منظور دستیابی به مشتریان در سراسر جهان، MEERA  دائماً به دنبال فرصت‌هایی است که تا جای ممکن به مشتریان خود نزدیک شود. به دلیل همه گیری کووید -۱۹، هیچ نمایشگاهی از ابتدای سال ۲۰۲۰ برگزار نشده است.

اگرچه در گذشته، این شرکت به طور منظم در Domotex  آلمان و ترکیه حضور داشته است و منتظر حضور در نمایشگاه‌های آتی به محض عادی شدن شرایط است.

مزایای رقابتی MEERA Carpet Cabler / Twister

• دارا بودن ماشین‌های قابل مقایسه با کیفیت بین المللی

• فناوری نوآورانه و آینده نگر

• صرفه جویی تا ۴۰% در هزینه سرمایه

• ویژگی اتوماسیون و بسته‌بندی ارزان و با کیفیت نخ

• انعطاف‌پذیر در سفارشی‌سازی بر اساس نیاز مشتری

• نصب و راه اندازی آسان و سریع

• خدمات مشتری عالی

• سرعت تولید تا ۱۲۰ متر در دقیقه

• سرعت اسپیندل تا ۸۰۰۰ دور در دقیقه

• سیستم موتور اسپیندل جداگانه برای عملکرد بهتر

• کاهش زمان راه‌اندازی با بخش‌های تست شده با بسته‌بندی مدولار

• نخ‌های باکیفیت و مقرون به صرفه برای فرش و سایر نخ‌های صنعتی

• کمترین میزان مصرف انرژی

دستیابی به نخ فرش با خواص عالی توسط ماشین‌های MEERA

TWISTER / CABLER

سری CK سری F سری S

برای نخ‌های BCF

نمره: تا دنیر ۱۲۰۰۰

نخ: PP, PA, PES, PET, BCF

کاربرد: نخ BCF برای فرش

 

تابنده نخ‌های فیلامنتی برای دنیرهای بالا

نمره: تا دنیر ۱۲۰۰۰

نخ: PP, PA, PET, PES, Polyester

کاربرد: نخ فرش، نخ‌های صنعتی، PP

 

تابنده نخ‌های ریسیده شده برای نمره‌های ضخیم

نمره: ۲/۲۰ – ۲/۱

نخ: پنبه، ویسکوز، پشم، اکریلیک

کاربرد: نخ‌ فرش، نخ‌های صنعتی

دستیابی به نخ فرش با خواص عالی توسط ماشین‌های MEERA

sales@meeraind.com
www.meeraind.com

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×