اخبار نساجی

مهلت دو هفته‌ای برای نصب آرم شبنم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مهلت دو هفته‌ای برای نصب آرم شبنم

همزمان با اجرایی شدن طرح شبنم از ابتدای سال جاری واحدهای واردکننده و عرضه کننده کالا تا پایان ماه جاری مهلت دارند تا آرم شبنم را بر روی کالاهای وارداتی درج کنند.

یدالله صادقی – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره اجرای طرح شبنم با بیان این‌که از آخر دی ماه سال جاری بازرسان بر روند نصب آرم شبنم بر روی کالاهای وارداتی نظارت می‌کنند، اظهار کرد: طرح شبنم در حال اجراست و تا آخر دی ماه واحدهای واردکننده و عرضه‌کننده کالا وقت دارند که شبنم را بر روی کالاهای وارداتی خود نصب کنند.

وی ادامه داد: از آخر دی ماه بازرسی‌ها بر روند نصب شبنم بر روی کالاهای وارداتی آغاز می‌شود.

صادقی با تاکید بر این‌که در صورت نصب نکردن آرم شبنم بر روی کالاهای وارداتی بازرسان آن کالا را قاچاق اعلام می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مرحله اول اجرای طرح شبنم که در نیمه اول سال جاری اجرایی شد شش گروه کالایی شامل این طرح شدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: در مرحله دوم نیز که از نیمه دوم سال جاری آغاز شد کل کالاهای وارداتی مشمول اجرای طرح شبنم شده و تا آخر دی ماه واحدهای واردکننده وقت دارند آرم شبنم بر روی کالاهای خود درج کنند.

وی در پایان با بیان این‌که کلیه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر روند اجرای این طرح و درج آرم شبنم بر روی کالاهای وارداتی نظارت می‌کنند، گفت: بازرسان کار خود را از اواخر دی ماه آغاز کرده و اگر واحدهای تولیدی در مدت زمان تعیین شده این طرح را اجرایی نکنند با آنان برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا، طرح شنبم شبکه بازرسی و نظارت مردمی است که با پیشنهاد ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور شفاف سازی گردش کالا و عدم قاچاق بودن آن استفاده می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×