اخبار فرش ماشینی

Evteks انتظارات را برآورده کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی منسوجات خانگی ترکیه EVTEKS 2013

 

۱۱۸ هزار بازدیدکننده و ۱۰۰۰ غرفه گذار

 

نوزدهمین دوره نمایشگاه اوتکس ترکیه دومین رویداد مهم و بزرگ صنعت منسوجات خانگی جهان در سال ۲۰۱۳ در مرکز نمایشگاهی CNR استابول برگزار شد. از این نمایشگاه ۱۱۸ هزار نفر بازدید کردند که حدود ۴۰ هزار نفر از آنان غیر ترک بودند. این آمار نشان می دهد علاوه بر اهمیت بسیار بالای این نمایشگاه برای فعالان نساجی ترکیه از نظر بین المللی نیز وجه مناسبی را در منطقه و جهان پیدا کرده است. این نمایشگاه که با همکاری انجمن های تولیدی و صادرات ترکیه در بخش منسوجات خانگی برگزار می شود امسال در ۱۱ سالن برگزار گردید. امسال سالن ۴ نمایشگاه اوتکس به شرکت ها و استودیوهای طراحی و نیز شرکت های تولیدکننده نرم افزارهای مربوطه اختصاص داشت (غرفه مجله نساجی کهن نیز در این سالن قرار داشت).

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نمایشگاه امسال در فضایی بالغ بر ۱۶۰ هزار متر مربع برگزار گردید که در نوع خود جالب توجه است.

نمایشگاه اوتکس به قدری جای خود را در صنعت منسوجات خانگی باز کرده که علاوه بر حضور قدرتمند و همیشگی شرکت های معتبر و قدرتمند ترکیه کشورهای اروپایی و آسیایی مهم در این صنعت را مجاب به حضور قدرتمند در آن کرده است. در نمایشگاه نوزدهم کشورهای اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، فرانسه، آلمان، استرالیا، انگلستان، یونان، امریکا، سوئیس و … حاضر بودند و حتی کشورهای اسپانیا، بلژیک و مراکش به صورت مشارکت ملی (پاویون) حضور خود را اعلام کردند. مثل هر سال بخش های جانبی این نمایشگاه از جمله سمینارهای زنده، مسابقات طراحی، سخنرانی طراحان برجسته، انتخاب طراحان جوان و … بسیار جذاب و پر مخاطب بود. امروز اوتکس به مکانی بسیار خوب برای شرکت های این حوزه برای دیده شدن بدل شده است. بازدید بیش از ۵۰ کشور جهان از نمایشگاه امسال گواه خوبی بر این امر است. کشور ایران نیز همیشه از بازدیدکنندگان این نمایشگاه است و تعداد قابل توجهی از تجار و بازرگانان ایرانی در بخش منسوجات خانگی، پرده، انواع یراق آلات، کالای خواب و … هر ساله به نمایشگاه می آیند.

در این نمایشگاه هر ساله قراردادهای بسیار زیادی منعقد می شود. شرکت های ایرانی چند سالی است که در این نمایشگاه حضور دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه به شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

(۲۵۶۰) ۴۶۵۷۴۷۴-۲۰۱۲-۰۰۹۰

شرکت نمایشگاهی CNR ترکیه

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×