مد و پوشاک

جولان آنلاین شاپ‌های بیگانه مُد در فضای مجازی

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: همه یا شاید بهتر است بگوییم اغلب ما با فضاهای مجازی آشناییم و از آنجا که هر چه به کشورمان ورود می‌یابد قطعاً فرهنگ استفاده از آن پیش‌تر به مردمان این سرزمین گوشزد شده است، همه روزه شاهد ارائه کاربردهای بدیع و منحصر به فرد این فضاها توسط افراد مختلف هستیم.

مرغ همسایه غازه و امامزاده‌ای است که با هم ساختیم… این ضرب‌المثل‌ها مصداق همه آنچه است که شنیدن آن کی بود مانند دیدن آن…

دقت کرده‌اید؟ چند وقتی است حتی برای خرید پوشاک مصرفی‌تان هم لازم نیست زحمت رفتن به بازارهای خرید را به جان بخرید.

یک راه میانبر و جذاب! با تلفن همراهتان وارد انواع و اقسام فضاهای مجازی شوید، به کانال‌های آنلاین شاپ‌ مُد ورود کنید و هر آنچه که می‌خواهید برای خود، خانواده و دوستانتان سفارش دهید و بخرید.

فرصت شد به عنوان کانال هم نگاهی بیاندازید! چقدر جالب و مژده که شما موفق شده‌اید با فشردن چند دکمه به چرخه بی‌رویه واردات پوشاک از انگلیس و امریکا و مالزی و بنگلادش و ترکیه و ایتالیا و کره و چین و غیره و ذلک کمک کنید.

این اتفاق و صدها رخداد مشابه از عجایب این روزگار است که بی‌شک طبقه بورژوا به رونق آن دامن می‌زنند؛ طبقه‌ای خاص از مردم ایران زمین که از لباس خانه و خریدشان گرفته تا مجالس رسمی و جشن‌ها، مارک می‌پوشند و به خود می‌بالند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اما حقیقتاً که باید فکری به حال این معضل کرد. قصد جسارت و قضاوت چیزی را هم نداریم که اگر بگوییم وقتش رسیده فرهنگ برندبازی و مارک خارجی پوشی به عنوان یک ضد فرهنگ تلقی شود پر بیراه نگفته‌ایم.

شاید یکی از راه‌هایش کنترل جولان آنلاین شاپ‌های بیگانه مُد در فضای مجازی باشد و شاید هم نه اما آنچه که در این برهه مهم و حیاتی به نظر می‌رسد توجه به اهمیت صنعت مُد در جهان است که به سرعت نور پیش می‌رود و کار را به جایی رسانده که صنعت خودروسازی در مقابلش با انگشت حیرت به دهان ایستاده و نگران آینده خود و امثال خود است.

مقاوم‌سازی اقتصاد کشورمان نیاز به دلسوزی تک تک ما دارد. رونق اقتصاد ایران‌زمین به دور از همه ثروت‌های ملی وظیفه یکایک ماست.

شاید در این بین وظیفه ما به عنوان رسانه همین باشد که با معرفی برندهای مطرح داخلی به انتخابتان کمک کنیم و سعی هم بر آن داریم که این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

و اما ما و شما…

بیایید برندهای داخلی و برآمده از فرهنگ اصیلمان را بهتر بشناسیم و به رونق آن‌ها کمک کنیم.

بیایید مسئولانه برای جولان و قرق خارجی‌ها در بازار مد و لباس کشورمان چاره‌ای بیاندیشیم.

بیایید از همین امروز دیگر لباس خارجی نخریم و طراحان و تولیدکنندگان را با حمایت بیشتر وادار به ارائه پوشاک باکیفیت کنیم.

بیایید همه زیاده‌روی‌ها و ریخت‌وپاش‌ها و چشم و هم چشمی‌ها را کنار بگذاریم و با افتخار به لباس ایرانی برتنمان ببالیم.

بیایید از همین لحظه تصمیم بگیریم دیگر پوشاک خارجی نخریم و حداقل از این دریچه به اسراف و هدر رفت پول کشورمان دامن نزنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×