اخبار نساجی

زیان قطعه سازان کره‌ای از تحریم‌ ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کره تایمز با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنعت خودرو ایران اعلام کرد: ۱۳۰۰ شرکت قطعه ساز کره‌ای از تحریم‌های جدید متاثر خواهند شد.

شرکت‌های تولید‌کننده قطعات خودرو در کره جنوبی نظیر هیوندای در معرض خطر از دست دادن پول حاصل از فروش قطعه به ایران قرار گرفته اند.

با گسترش دایره تحریم‌های آمریکا علیه ایران که قرار است از ابتدای ماه جولای به اجرا گذاشته شود، انجام هر گونه تراکنش مالی، حتی پرداخت‌هایی که معاملات مربوط به آنها قبلا انجام شده، ممنوع خواهد بود.

همچنین اکثر بانک‌های کره‌ای پرداخت پول ارسال شده از سوی وارد‌کنندگان ایرانی را پیش از آغاز رسمی تحریم‌ها، متوقف کرده‌اند.

به گفته منابع مطلع در وزارت تجارت کره و بازار قطعات خودرو، ۱۳۰۰ شرکت قطعه ساز کره‌ای از تحریم‌های جدید متاثر خواهند شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر اساس دستورالعمل اجرایی شماره ۱۳۶۴۵ که در روز سوم ژوئن از سوی دولت آمریکا صادر شد، هر شخصی که در تراکنش‌های مالی قابل توجه مرتبط با فروش کالاها و خدمات مهم برای استفاده در خودرو‌سازی ایران، دخالت داشته باشد، تحت تحریم قرار خواهد گرفت.

این دستور صدور کالاهای استفاده شده در تولید و مونتاژ خودروهای باری، سواری، موتورسیکلت و سایر خودروها در ایران را شامل می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×