اخبار فرش ماشینی

نخستین خط تولید فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ در کرمانشاه راه‌اندازی شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نخستین خط تولید فرش یک هزار و ۲۰۰ شانه با تراکم ۳ هزار و ۶۰۰ و عرض چهار متر در کرمانشاه، راه‌اندازی شد.

نعمت‌الله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در کرمانشاه از راه‌اندازی نخستین خط تولید فرش یک هزار و ۲۰۰ شانه با تراکم ۳ هزار و ۶۰۰ و عرض چهار متر در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: طی هفته دولت در استان کرمانشاه ۲۴ واحد تولیدی افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه این خط توسعه فرش زاگرس با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت  هم‌اکنون به بهره‌برداری رسید، گفت: فرش زاگرس در سال ۹۳ نخستین کارخانه تولید فرش ماشینی در غرب کشور را به بهره‌برداری رساند و به عنوان نخستین واحد صادر کننده فرش ماشینی بازارهای خارجی را درراستای ارزآوری هدف قرار داده است.

وی افزود: این واحد تولیدی در فاز توسعه اقدام به تولید ۱۷۵ هزار متر مربع فرش یک هزار و ۲۰۰ شانه با تراکم ۳ هزار و ۶۰۰ با امکان بافت برجسته کرده است و از این به بعد تولید فرش زاگرس به سالانه ۴۲۵ هزار متربع افزایش خواهد یافت.

حقیقی با بیان اینکه مشکلات و مسائل ۱۲۰ واحد نیمه‌فعال استان در دست بررسی است، تصریح کرد: سعی داریم این تعداد واحدهای نیمه‌فعال را تا پایان سال به چرخه تولید بازگردانیم.

این مسؤول از سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیاردی برای تحقق این امر خبر داد و گفت: امسال ۱۰ میلیارد تومان بین بانک‌ها تقسیم شده است تا به سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی یارانه پرداخت کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی یادآور شد: تمامی مدیرانی که در استان کار می‌کنند هم جهت هستند تا امسال یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بار بنشیند و نقطه قوت در سال‌های اخیر نصف شدن قیمت زمین با ۱۰ درصد پیش پرداخت برای ایجاد زیرساخت در بخش تولید بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×