اخبار نساجی

فروش تور امارات ویژه نوروز به چهار برابر قیمت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تورهای گردشگری خارجی در ایام نوروز بیشترین افزایش نرخ را دارند به طوری که تور امارات که مقصد نخست گردشگری ایرانیان است در این ایام به چهار برابر قیمت و با ۴۰۰ درصد رشد فروخته شده است.

به گزارش بی باک به نقل از مهر، تورهای گردشگری کشورهای همسایه نیز که همیشه بیشترین متقاضیان را از سوی ایرانیان دارند با افزایش سه تا چهار برابری قیمت در ایام نوروز عرضه می شوند.

به عنوان مثال تور گردشگری چهار روزه در هتل دو ستاره، با صبحانه، ترانسفر و راهنمای محلی به مقصد امارات که در دیماه امسال ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شد اکنون تنها بعد از گذشت کمتر از دو ماه همان تور با همان خدمات برای ایام نوروز ۹۱ به قیمت یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان توسط آژانسهای مسافرتی فروخته می شود.

تور گردشگری یک هفته به مقصد استانبول که تا پیش از ایام نوروز حدود ۶۰۰ تا یک ۹۰۰ هزار تومان قیمت داشت اکنون بابت اقامت در هتل سه ستاره با صبحانه و ترانسفر در رده قیمتی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تا دو میلیون تومان ارائه می شود. آژانسهای مسافرتی این نرخ را در هفته دوم عید تنها صد هزار تومان کاهش می دهند.

اما تور گردشگری مالزی نیز که هتلهای آن بیش از چهار ستاره دارد در ایام نوروز از دو میلیون تومان به بالا عرضه می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

با وجود افزایش بی رویه نرخ تورهای گردشگری در ایام نوروز، بسیاری از تورهای گردشگری تایلند پر شده اند و متقاضیان تنها برای یک هفته اقامت در هتلهای چهار ستاره آن هم در هفته دوم عید باید حداقل دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازند درحالی که همین تور تا یک ماه پیش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شده بود.

افزایش قیمت در تورهای گردشگری خارجی ویژه ایام نوروز درحالی است که متولیان گردشگری در سازمان میراث فرهنگی معتقدند هیچ گونه افزایش نرخ در تورهای گردشگری وجود ندارد و مسافران را به اعلام شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی متخلف از طریق سامانه های اعلام شده توسط سازمان و اعزام بازرسان و ناظران دلخوش می کنند!

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×