اخبار نساجی

قیمت برخی کالاهای اساسی در بازار ماه رمضان

 

قیمت برخی کالاهای اساسی در بازار ماه رمضان

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انتظار این بود که با تامین کالاهای ضروری، قیمت آن‌ها در بازار کاهش یابد، اما هم اکنون بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت‌ها همچنان به روال سابق است.

در حالی که مرغ نوسان قیمتی شدیدی طی ماه‌های گذشته تجربه کرده است، هم اکنون در خرده‌فروشی‌ها قیمت این کالا به طور متوسط ۷۵۰۰ تومان است.

همچنین گوشت قرمز با قیمت متوسط ۲۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر کالایی مانند زولبیا و بامیه که به سه کیفیت متوسط ، خوب و عالی تقسیم شده‌ است، قرار بود با قیمت‌های متفاوت ارائه شود، در حالی که هم اکنون در مناطق مختلف شهر، زولبیا و بامیه با کیفیت‌های متفاوت حداکثر قیمت را به خود اختصاص داده و با قیمت کیلویی ۴۵۰۰ تومان ارائه می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خرما از دیگر کالاهای پر مصرف در ماه رمضان است که قیمت مصوب آن مشخص نیست، اما هم اکنون در خرده‌فروشی‌ها به طور متوسط قیمت این کالا کیلویی ۴۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

شیر نیز از کالاهای پر مصرف این ماه است که به نظر می‌رسد اوضاع بهتری نسبت به بقیه دارد. هم اکنون توافق انجام شده روی قیمت شیر تقریبا رعایت می‌شود، به طوری که شیرهای کیسه‌ای با ۱.۵ درصد چربی هم اکنون با قیمت ۹۰۰ تومان ارائه می‌شود

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×