اخبار نساجی

بانک مرکزی: رمزکارت خود را تغییر دهید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بانک مرکزی: رمزکارت خود را تغییر دهید

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پی برخی شایعه ها در فضای مجازی ؛ اطلاعیه مهمی اعلام کرد: در پی بروز برخی شایعات در فضای مجازی، به آن دسته از مشتریانی که طی ماه‌های گذشته رمز کارت بانکی خود را تغییر نداده‌اند توصیه می‌شود با مراجعه به خودپردازها و یا شعب بانکی نسبت به تغییر رمز کارت خود اقدام کنند.

به گزارش جام جم ، بانک مرکزی تاکید کرده است : به منظور ارتقای سطح ایمنی، ایجاد محدودیت در دسترسی غیرمجاز در شبکه کارتی کشور و حفاظت مشتریان در مقابل مخاطرات احتمالی ناشی از آن، به بانکهای کشور ابلاغ شده است ضمن اعلام مراتب به دارندگان کارت هایی که در چند ماه گذشته رمزخود را تغییر نداده‌اند، با مراجعه به خودپردازها یا شعب بانک مربوطه برای تغییر رمز کارت اقدام کنند.

بانک مرکزی ضمن پوزش از برخی مشتریان بانک‌ها که ناچار به تغییر اجباری رمز خود هستند، تصریح کرده است این کار فقط به منظور ارتقای سطح ایمنی کارتها صورت می گیرد و در ادامه توصیه‌های قبلی این بانک و بانک‌های کشور مبنی بر رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری و کاربری کارت‌ها به مشتریان اکیداً توصیه می‌شود ،حداقل هر سه ماه یک بار برای تغییر رمز اول و دوم (اینترنتی) کارت خود اقدام کنید و از قراردادن رمزهای کارت در اختیار اشخاص دیگر به هر عنوان جداً اجتناب کنید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×