اخبار نساجی

تلاش برای افزایش صادرات، گامی برای تحقق شعار حمایت از تولید است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه «تلاش برای افزایش صادرات غیر نفتی، گامی در جهت تحقق شعار حمایت از تولید است» بر ضرورت همکاری بیش از پیش بخش خصوصی و دولت برای تحقق اهداف صادراتی کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمدرضا رحیمی شامگاه شنبه در جلسه کارگروه صادرات کشور اهمیت تقویت و حمایت از بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دستیابی به اهداف صادرات بدون حضور بخش خصوصی ممکن نیست و به همین دلیل باید زمینه های لازم برای حضور هرچه بیشتر بخش خصوصی فراهم شود.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از دستگاه های مرتبط با صادرات و فعالان اقتصادی بخش خصوصی بخاطر موفقیت ایجاد شده در تحقق هدفگذاری صادرات غیر نفتی در سال ۹۰ گفت: امیدواریم با گسترش همکاری های بخش خصوصی و دولت، رقم در نظر گرفته شده برای صادرات سال ۹۱ نیز تحقق یابد که در این صورت میزان صادرات از میزان واردات پیشی خواهد گرفت.

در این جلسه الزامات دستیابی به اهداف کمی صادراتی پیش بینی شده برای سال ۹۱ مطرح و راه کارهای رفع موانع پیش روی صادرات و تسهیل در روند فعالیت های صادرکنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×