اخبار فرش ماشینی

نامه مجلس به رئیس جمهور درباره خسارات صنعت نساجی از نوسانات یورو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهوری با اشاره به نوسانات قیمت یورو در بازار و زیان های ناشی از آن در صنعت نساجی کشور خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. این نامه توسط «حسین نجابت» عضو هیات رئیسه مجلس روز سه شنبه مورخ ۳۰/۱۱/۸۶ در صحن علنی مجلس قرائت شد.

    نجابت پس از قرائت این نامه ضمن اعلام وصول آن اعلام کرد که نامه برای رئیس جمهوری ارسال می شود. بخشی از نامه نمایندگان به دکتر «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهوری به شرح زیر است:
    «در اجرای مصوبه ۱۳۸۰.۴.۱۰ هیات وزیران به منظور اصلاح ساختار و توسعه و بازسازی و نوسازی صنایع نساجی و پوشاک کشور تعدادی از واحدهای صنایع نساجی مبادرت به اخذ تسهیلات از محل صندوق ذخیره ارزی با سود سه درصد در سال نمودند.
    واحدهای صنایع نساجی با سرمایه گذاری های عظیمی که در این زمینه انجام دادند پس از نصب ماشین آلات و بهره برداری از آن با مشکل افزایش نرخ یورو که در زمان اخذ تسهیلات نرخ آن حدود هفت هزار ریال و هم اکنون بالغ بر ۱۴ هزار ریال مواجه گردیده اند.
    به منظور جلوگیری از آثار سوء این افزایش، قبلاً نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جنابعالی تقاضای اتخاذ تصمیم عاجل نموده اند که با وصف صدور دستورات مکرر جنابعالی و پیگیری وزیر صنایع و معادن تاکنون هیچ گونه اقدام مؤثری از سوی مسئولین محترم ذیربط معمول نگردیده است.»

منبع: روزنامه کیهان

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×