اخبار نساجی

اویک در بین یکصد شرکت برتر اقتصادی ایران قرار گرفت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اویک در بین یکصد شرکت برتر اقتصادی ایران قرار گرفت

تهران – شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) با صعود هشت پله‌ای برای دومین سال پیاپی در فهرست یکصد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت اویک ، در همایش شرکت‌های برتر ایران درسال ۱۳۹۰ که به معرفی برترین شرکت‌های ایران بر اساس بالاترین میزان رشد و فروش در سال ۸۹ پرداخت، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) در فهرست یکصد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

شرکت OIEC دارای ربع قرن تجربه حرفه‌ای با اجرای نزدیک به سیصد میلیون نفر ساعت کار مفید در پروژه‌های بزرگ صنعت نفت و گاز کشور است و از توانائی‌ های بالقوه این شرکت در زمینه‌های تخصصی حوزه فعالیتش حکایت می‌کند.

این گزارش افزود: شرکت OIEC با اجرای پروژه‌های بزرگی همچون فازهای ۹و۱۰، ۱۷و۱۸ و ۲۰و ۲۱ در منطقه ویژه اقتصادی– انرژی پارس و همچنین تقبل مسئولیت احداث کارخانه‌ NGL در جزیره سیری و کارخانه ۳۱۰۰ NGL و طرح توسعه میدان نفتی آذر در استان ایلام در مرز مشترک ایران و عراق توانسته است رسالت خود را به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های پیمانکار و هلدینگ در صنعت نفت و گاز ایران ایفا کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت در شرایط تحریم‌های بین المللی توانسته است در لیست یکصد شرکت برتر ایران قرار گیرد و دستیابی به این رتبه با ‌ارزش، نشان از توانایی‌های این شرکت دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×