اخبار نساجی

میتسوبیشی هیچ تصمیمی در مورد کاهش خرید نفت ایران نگرفته است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

میتسوبیشی هیچ تصمیمی در مورد کاهش خرید نفت ایران نگرفته است

مقامات شرکت “میتسوبیشی” بزرگترین شرکت تجاری ژاپن اعلام کردند تصمیمی در مورد کاهش خرید نفت از ایران نگرفته اند و منتظر اعلام دستورات جدید از طرف وزارت اقتصاد، صنعت و تجارت ژاپن هستند.

به گزارش بی باک به نقل از بلومبرگ، بزرگترین شرکت تجاری ژاپن که در میان شرکت های واردکننده نفت ژاپن نیز می باشد اعلام کرد همچنان به واردات نفت خود از ایران ادامه می دهد.

“شنسوکه نانامی” سخنگوی میتسوبیشی در توکیو گفت: شرکت میتسوبیشی از ایران نفت خام و میعانات گازی وارد می کند و تولیدات خود را به پالایشگاه های ژاپن عرضه می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تاکید کرد: میتسوبیشی هیچ تصمیمی مبنی بر کاهش خرید نفت از ایران ندارد و قراردادهای ما همانند قبل ادامه خواهد یافت.

براساس این گزارش، پالایشگاه های ژاپن فعلا قادر نیستند قراردادهای خود را تجدید کنند و منتظر تصمیمات و دستورات نهایی از وزارت اقتصاد، صنعت و تجارت هستند.

“یوکیو آدانو” وزیر دارائی ژاپن در این زمینه گفت: در مورد تحریم ایران با دولت آمریکا به توافقات نهایی رسیده ایم اما من نمی توانم جایگاه و جزئیات این توافقات را فاش کنم.

اما وزیر خارجه ژاپن چند روز پیش گفته بود مذاکرات با آمریکا درباره ایران نهایی شده است و تا آخر ماه جاری اعلام خواهد شد. وزیر خارجه ژاپن از معاف شدن ژاپن از تحریم صنعت نفت ایران خبر داده بود.

شرکت “جی ایکس” بزرگترین پالایشگاه ژاپن از نظر ظرفیت روزانه حدود ۳۳۰۰۰ بشکه نفت خام از ایران می خرد که این معامله به واسطه شرکت میتسوبیشی و شرکت ملی نفت ایران انجام می شود.

این گزارش افزود: شرکت “کاشیما” نیز که روزانه ۸۳۰۰۰ بشکه نفت از ایران وارد می کند و با شرکت میتسوبیشی قرارداد دارد بخشی از قرارداد خرید نفت از ایران را دوباره تجدید کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×