اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

مهار کامل آتش سوزی در یک واحد تولیدی شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

حریق صبح روز گذشته در یک شرکت تولید فرش ماشینی در شهرک صنعتی هلال شهرستان آران و بیدگل با تلاش مأموران آتش نشانی اطفا شد.

حسن عباسزادگان افزود: در پی بروز آتش سوزی این واحد تولیدی و تماس با ایستگاه شماره یک آتش نشانی در ساعت  ۹ و ۲۵ دقیقه صبح دیروز، تیم مهار آتش متشکل از ۱۰ آتش نشان با ۶ دستگاه خودرو اطفای حریق و تجهیزات کامل عازم محل حادثه شد و با توجه به تعطیلی کارخانه، ماموران اقدام به شکستن درب و مهار آتش از سه سمت سوله این شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این واحد صنعتی، یک دستگاه تولید فرش ماشینی و یک دستگاه آهار وجود داشت خاطر نشان کرد: در این آتش سوزی، دستگاه آهار به همراه تعدادی فرش و گلیم داخل سوله در حریق سوخت اما با اقدام به موقع مأموران، گستره آتش به دستگاه تولید فرش و شرکت های مجاور نرسید.

عباسزادگان افزود: این آتش سوزی پس از ۲ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان خاموش و از سرایت آتش به مکان های مجاور جلوگیری شد.

شهرک صنعتی هلال از ۱۸سال پیش کار خود را آغاز کرده است و هم اکنون بیش از یکصد شرکت تولیدی در آن فعالیت می کند.

شهرستان آران و بیدگل بزرگترین تولیدکننده فرش ماشینی ایران و دومین شهر صادرکننده فرش ماشینی در جهان است و بیش از ۵۷۰ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی سلیمان صباحی و هلال این شهرستان فعالیت می کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×