اخبار نساجی

آخرین قیمتهای طلا و سکه از زبان رئیس اتحادیه طلا

 

آخرین قیمتهای طلا و سکه از زبان رئیس اتحادیه طلا

احمد وفادار، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا، ضمن بیان نوسان نسبی قیمتها، هر گرم طلای ۱۸ عیار را امروز در بازار تهران ۱۳۰ هزارو ۴۰۰ تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار را در همین بازار ۵۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرتصریح کرد: بهای هر قطعه سکه بهار آزادی منقش به تمثال حضرت امام(ره) یک میلیون و ۳۰۸ هزار تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم یک میلیون و ۲۸۵ هزار تومان در بازار بفروش می رسد.

وی قیمت هر نیم سکه در این بازار را ۶۴۵ هزار تومان و بهای هر ربع سکه را ۳۲۸ هزار تومان وبهای سکه یک گرمی را در بازار ۱۸۵ هزار تومان اعلام کرد.

وفادار رکود نسبی حاکم بر بازار را نتیجه نوسان قیمتها دانست و تصریح کرد: اخیراً سلیقه مردم به سمت بدلیجات گرایش پیدا کرده است که این امر زنگ خطری برای صنعت طلا و جواهر کشورمان محسوب می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بهای طلا را غیر قابل پیش بینی اعلام کرد و افزود: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم بازار معمولاً با رکود مواجه می گردد، که تاثیری منفی بر روی بازار طلا خواهد نمود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×