اخبار نساجی

شروع معاملات آتی سکه مرداد ماه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شروع معاملات آتی سکه مرداد ماه

معاملات آتی سکه مرداد ماه از روز دوشنبه هفته جاری در حالی شروع می‌شود که بازار از ابتدای سال جدید تا کنون به صورت کلی روند نزولی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار اقتصادی فارس، با شروع سال جدید و روند نزولی بازار طی این مدت، از دوشنبه هفته جاری نماد معاملاتی سکه آتی مرداد ماه باز می‌شود. در این روز معاملات بدون حد نوسان و با دوره گشایش ۳۰ دقیقه‌ای در ابتدا معاملات آغاز می‌شود.

بر این اساس، قیمت پایه برای معاملات آتی مرداد ماه، قیمت کشف شده در حراج تک قیمتی است. در صورت عدم انجام معامله در حراج تک قیمتی قرار داد آتی در آن روز متوقف و در روز بعد مجدد این فرایند تکرار می‌شود.

به گزارش فارس، در حال حاضر قرارداد‌های آتی سکه برای فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ماه در حال معامله است که طی چند روز آینده معاملات فروردین ماه بسته و به جای آن معاملات مرداد ماه شروع می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین، روند فعلی معاملات آتی طی دو هفته کار که در سال جدید پشت سر گذاشت نزولی بوده در حالی که در سال گذشته روند قیمت سکه در همین دوره رشد خوبی را تجربه کرد. دلیل منفی بودن بازار در سال جدید کاهش انس جهانی و نزدیک شدن به تاریخ تحویل سکه‌های پیش فروش بانک مرکزی است که در ۲۹ فروردین ماه نخستین سری آن تحویل داده می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×