اخبار نساجی

معرفی شرکت تولیدی بافته

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرکت تولیدی بافته در ابتدای سال ۱۳۷۰ با هدف تولید تجهیزات پزشکی به ریاست مهندس صابرقدرتی نژاد و مهندس علی قدرتی نژاد تاسیس و در اواخر سال ۱۳۷۲ در راستای سیاست های مبتنی بر استقلال صنعتی و اقتصادی و بالا بردن تکنولوژی و ایجاد سیستم‏ های کیفی، بخصوص در بخش تولید تجهیزات و وسایل پزشکی کشور اقدامات پیگیرانه خود را برای احداث کارخانه ای جهت تولید آغاز نمود و در همان سال  موفق به اخذ پروانه تاسیس گردید و کارخانه طبق اصول و موازین و قوانین ساخت و ساز ضوابط ماده ۱۳ قانون محصولات بهداشتی مصوب ۱۳۴۶ و آیین نامه های اجرایی آن احداث گردید.

واحد نمونه استاندارد استان مازندران در سال ۱۳۹۲

در سال ۱۳۷۲ پس از دریافت پروانه بهره برداری و دریافت مجوز از وزارت بهداشت و درمان کارخانه افتتاح گردید. سپس با پیگیری مجدانه بخش کنترل کیفیت و مسئولین فنی کارخانه و همچنین مدیرعامل کارخانه و با هدف گذاری اشتغال زایی و تولیدکالای باکیفیت و با ایجاد سیستم کیفی در سازمان و رسیدن به معیارهای قابل قبول اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی در ابتدای سال ۱۳۸۲ موفق به اخذ مهر استاندارد برای کلیه محصولات گردیده و هم اینک تولیدات شرکت بافته با نام تجاری وانا با مهر استاندارد و کلاً در شرایط ایده آل و طبق اصول مشخص شده اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و اداره کل تجهیزات پزشکی، زیر نظر مسئولین فنی کارخانه عرضه می گردد.

شرکت تولیدی بافته در سال ۱۳۸۶ با خرید تعدادی دستگاه های سولزر در طرح توسعه این شرکت در راستای بافندگی اقدام کرد و هم اکنون پس از اشتغال زایی ضمن تامین مواد اولیه خود مازاد تولیدات خود را در اختیار همکاران تولید کننده باند و گاز قرار می دهد.
هم اینک این کارخانه یکی از معدود کارخانه ای است که مراحل تولید از قبیل بافت و بسته بندی و تکمیل محصول نهایی را در محل کارخانه انجام می دهد و یکی از کاملترین پروسه تولید را دارا می باشد و به شکرانه خداوند متعال کلیه خطوط این واحد تولیدی با حداکثر ظرفیت در حال تولید محصولات می باشند.
شایان ذکر است که از دیگر دستاوردهای شرکت در سال ۱۳۸۷ اخذ گواهینامه های بین المللی پزشکی ۱۳۴۸۵ ISO و همچنین ۹۰۰۱ ISO گردیده است.
این واحد تولیدی در حال حاضر با بکار گیری بیش از ۴۷ نفر پرسنل تولید و اداری که عمده مسئولین و سرپرستان فنی دارای تحصیلات عالیه در ارتباط با موضوع فعالیت تولیدی این شرکت می باشد یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی کشور در این زمینه است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کنترل کیفیت و نظارت بر خط تولید در صنعت تجهیزات پزشکی نقش مهمی را ایفا می کند و واحد کنترل کیفیت شرکت تولیدی بافته یکی از ارکان اصلی ایجاد کیفیت برتر در این مجموعه تولیدی است. تجهیزات پزشکی به عنوان یکی از مهمترین و حساسترین صنایع روز جهان، نقش بسیار پررنگی در زندگی همه انسانها ایفا می کند از این رو حفظ رویه ای ثابت و کم نوسان و با قابلیت اطمینانی بالا در تولید  محصولاتی از این طیف اهمیت فراوانی دارد برای رسیدن به این هدف سازمان جهانی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ویژه محصولات و تجهیزات پزشکی ۱۳۴۸۵ ISO را پیشنهاد می کند که نسبت به ۹۰۰۱ ISO دقیقتر است شرکتی که این استاندارد را دارد به این معناست که به مقوله کیفیت در حوزه تجهیزات پزشکی توجه ویژه ای کرده و یک سیستم مدیریت کیفیت پیشرفته را عملاً تعیین و برقرار نگه داشته است که خوشبختانه واحد کنترل کیفیت شرکت بافته سیستم مدیریت کیفیت خود را بر مبنای استانداردهای  ۱۳۴۸۵ ISO و  ۹۰۰۱ ISO بنا کرده است.

از سوی دیگر این شرکت تمام همت خود را در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی محصولات همسو با اهداف اداره کل تجهیزات پزشکی به خدمت گمارده است و بر تمام مراحل تولید از کنترل و پایش مواد اولیه ورودی از جمله پارچه صد در صد پنبه مصرفی در صنعت باند و گاز تا تولید محصولات مختلف شرکت، هدف رضایتمندی مشتریان مطابق با قوانین و معیارهای مربوطه مد نظر قرار داده است.

محصولات شرکت
فراورده های این شرکت به شرح ذیل معرفی می گردد:
۱- باند پانسمان بطول ۲ متر ۲۰ سانت-۱۵ سانت-۱۰ سانت- ۷.۵ سانت-۵ سانت
۲- باند پانسمان بطول ۳ متر ۲۰ سانت-۱۵ سانت-۱۰ سانت- ۷.۵ سانت-۵ سانت
۳- گاز ساده طبی ۱۰×۱۰
۴- گازساده طبی ۷.۵×۷.۵
۵- گاز نخ دار ۱۰×۱۰
۶- گاز ۵×۵ دندانپزشکی
۷- لانگ گاز ۳۰×۴۰ دولا
۸- لانگ گاز ۳۰×۴۰ سه لا
۹- لانگ گاز ۳۰×۴۰ پنج لا
۱۰- لانگ گاز ۴۰×۴۰ دو لا
۱۱- لانگ گاز ۴۰×۴۰ سه لا
۱۲- لانگ گاز ۴۰×۴۰ پنج لا
۱۳- لانگ گاز ۴۰×۵۰ دولا
۱۴- لانگ گاز ۴۰×۵۰ سه لا
۱۵- لانگ گاز ۳۰×۴۰ دو لا(متقال)
۱۶- متقال – تنظیف – پارچه خام – پارچه سفید شده

واحد نساجی
تولید کننده انواع تنظیف در عرض های مختلف می باشد
همچنین تولید کننده انواع متقال خام در عرض های ۱۰۰ سانت الی ۳.۳۰ میباشد
رعایت موازین فنی ،تخصصی و کیفیتی تولید کالاهای تجهیزات پزشکی و بهداشتی یکبار مصرف از قبیل انواع گاز جراحی، باندهای زخم بندی و غیره اهمیت ویژه و حیاتی دارد، شرکت تولیدی بافته در گذشته و همچنین حال حاضر تمام توان خود را برای تولیداتی در حد و در خور هموطنان عزیزمان برای زندگی سالم و با نشاط و بهبود بهداشت جامعه به کار بسته است.

گواهینامه ها  
۱- استاندارد سیستم مدیریت کیفیت خاص تجهیزات پزشکی: ISO 13485:2003
۲-استاندار سیستم مدیریت کیفیت:ISO 9001:2000
۳- استاندارد گاز طبی به شماره ۳۰۶۱و استاندارد باند زخم بندی  به شماره۵۸۳

دستاوردهای واحد تحقیق وتوسعه
-کسب  عنوان واحد نمونه استاندارد درسال ۱۳۸۸
-کسب عنوان واحد نمونه اداره استاندارد استان مازندران درسال ۱۳۹۲
-کسب عنوان مدیرکنترل کیفیت نمونه اداره استاندارداستان مازندران درسال ۱۳۹۲
-کسب  عنوان کارآفرین برتر استان مازندران درسال۱۳۹۲
-کسب  عنوان مقاله برتر توسط مدیرکنترل کیفیت شرکت در اولین همایش ملی مدیران کنترل کیفیت کشور (دانشگاه فردوسی مشهد) در سال۱۳۹۲

 بافته

کسب عنوان واحد نمونه استاندارد در سال ۱۳۸۸

بافته

کسب عنوان کارآفرین برتر استان مازندران در سال ۱۳۹۲

بافته

کسب عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه اداره استاندارد استان مازندران در سال ۱۳۹۲

بافته

کسب عنوان واحد نمونه اداره استاندارد استان مازندران در سال ۱۳۹۲

بافته

کسب عنوان مقاله برتر توسط مدیر کنترل کیفیت شرکت در اولین همایش ملی مدیران کنترل کیفیت کشور (دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۳۹۲)

منبع: شماره ۲۹ مجله کهن

تلفن اشتراک: ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×