اخبار نساجی

معاون وزیر اقتصاد:اکنون زمان انقلاب رفتاری مدیران است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون وزیر اقتصاد:اکنون زمان انقلاب رفتاری مدیران است

اصفهان- معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت:اکنون انقلاب رفتاری و مدل سازی جدید باید در دستور کار همه مدیران اجرایی کشور قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا،’بهروز علیشیری’ صبح یکشنبه در بازدید از کارخانه خمیر و کاغذ ‘اترک’ اصفهان افزود:اکنون باید ارتباط پروژه های عمرانی را با بودجه دولت قطع کنیم و همه مدیران موظفند به سمت این شیوه تامین مالی حرکت کنند.

وی تاکید کرد: بودجه های استانی باید در کنار بودجه های بخش خصوصی و به کمک این بخش بیاید و به صورت وام های بلند مدت در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

به گفته معاون وزیر اقتصاد، مدیران اجرایی در استانها موظفند مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی را برطرف کنند تا روز به روز نقش دولت در سرمایه گذاری کم رنگ شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در این بازدید به اجرای پروژه صنعت دوبلکس در این کارخانه اشاره کرد و گفت:اجرای این صنعت اعتباری معادل با ۲۵۰ میلیارد تومان یعنی برابر با کل بودجه عمرانی استان اصفهان در طول یکسال را داشته است.

وی پرو‍ژه صنایع دوبلکس که سرمایه گذاری خارجی است را پروژه ویژه دانست که در منطقه خاورمیانه، آسیای مرکزی و میانه مانند ندارد.

معاون وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد:چنین طرح هایی کشور را در واردات بی نیاز می کند.

علیشیری تاکید کرد: با کنترل نرخهای تعرفه، باید چنین صنایع نوپایی را در برابر واردات حمایت کرد.

‘دوبلکس’ روش نوین در تولید کاغذ است که در این شیوه به منابع آبی نیاز است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×