اخبار نساجی

معاون سازمان بنادر از عزم جدی دولت برای توسعه بندر چابهار خبر داد

 

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه محور شرق و انتقاد از عدم انجام اقدامات عملی طی دولت های گذشته، از عزم جدی دولت یازدهم و تصمیم عملی سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه محور شرق با محوریت بندر چابهار خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، علی جهاندیده با بیان این که ظرفیت های ارزشمندی از جمله ترانزیت، ترانشیپ، گردشگری دریایی و غیره در این منطقه از کشور وجود دارد، گفت: چنانچه ترانزیت در این منطقه فعال شود، قطعاً درآمد بیشتری به نسبت فروش نفت عاید کشور خواهد شد.

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر با اشاره به سفر سال گذشته ریاست جمهوری به بندر چابهار و تأکید ایشان بر فعال سازی نقش بین المللی بندر چابهار در جذب خطوط تجاری جهانی و رونق ترانزیت در محور شرق کشور، گفت: مزیت های بسیار بالا در بندر چابهار و محور شرق اقتضا می کند تا واحدهای ملی برای سرمایه گذاری در بندر اقدام کنند.

جهاندیده گفت: در بخش پسکرانه بندر باید استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی به یاری سازمان بنادر بیایند، توسعه ریلی، جاده ای و الحاق زمین به بندر را از جمله اولویت های سازمان بنادر در بخش پسکرانه برشمرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×