اخبار نساجی

موسسه اعتبار سنجی مودی به فرانسه و انگلیس هشدار داد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

موسسه اعتبار سنجی مودی به فرانسه و انگلیس هشدار داد

تهران- موسسه اعتبار سنجی مودی با کاهش رتبه اعتباری ۶ کشور اروپایی، نسبت به کاهش رتبه اعتباری فرانسه، انگلیس و اتریش نیز هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، موسسه اعتبار سنجی مودی روز دوشنبه به فرانسه ، انگلیس و اطریش هشدار داده است که رتبه اعتباری َAAA+ آنان را کاهش خواهد داد.

موسسه مودی این هشدار را در حالی به این سه کشور اروپایی داده است که رتبه اعتباری کشورهای ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، اسلوواکی، اسلوونی و مالت را نیز کاهش داده است.

مودی با انتشار بیانیه ای در همین خصوص اعلام کرده است که اقدام اخیر این موسسه به دنبال آن صورت گرفته که پیشتر موسسه استاندارد اندپور نیز در ماه گذشته رتبه اعتباری َAAA+ فرانسه و اتریش را کاهش داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مودی همچنین در اقدام اخیر خود ، چشم انداز آینده اقتصادی را برای فرانسه و اتریش از با ثبات به منفی تغییر داد و اعلام کرد این دو کشور ممکن است در آینده ای نزدیک مجبور به کاهش نرخ بهره در آینده شوند.

این موسسه همچنین چشم انداز اقتصادی را برای انگلیس نیز منفی تعریف و تصریح کرد این کشور اگر چه از واحد پولی یورو استفاده نمی کند ولی ارتباط نزدیکی با کشورهای استفاده کننده از این واحد پولی دارد.

اقدام موسسه مودی در کاهش درجه اعتباری شش کشور اروپایی و تغییر چشم انداز اقتصادی برای سه کشور دیگر در راستا با ایجاد اصلاحات مالی و اقتصادی کشورهای حوزه یورو انجام شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×