اخبار فرش ماشینی

مصاحبه با آقای محمد شریف هاشم- مدیر عامل شرکت پیرامید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پیرامید اینترنشنال  پیشرو در برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنعتی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا

شرکت پیرامید اینترنشنال به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنعتی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا توانسته در سال های اخیر به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کند.  در این فرصت گفتگوی کوتاهی با مدیرعامل این شرکت، آقای محمد شریف هاشم انجام داده ایم که در زیر از نظر می گذرانید:

 

محمد شریف هاشم- پیرامید

شرکت پیرامید اینترنشنال چه مدت در عرصه بین المللی برگزاری نمایشگاه ها حضور دارد؟ لطفا توضیحات بیشتری در مورد این شرکت و ساختار کاری آن ارائه فرمائید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت پیرامید اینترنشنال حدود ۲۰  سال است که در عرصه برگزاری نمایشگاه های بین المللی فعالیت می کند و اولین رویداد نمایشگاهی ما Cairo Fashion & Textile Fair است که به عنوان یکی از قدرتمند ترین نمایشگاه ها در منطقه، امسال هم برای پنجاه و یکمین دوره متوالی برگزار گردید.

شرکت پیرامید اینترنشنال در حال حاضر در کشورهای مصر(قاهره)، عراق (شهرهای بصره، اربیل و بغداد) و ترکیه (شهرهای استانبول و آنکارا) دفاتر فروش و رهبری خود را مستقر کرده است. این شرکت در حال حاضر بالغ بر ۳۰۰ نفر پرسنل در بخش های مختلف خود دارد که همگی دارای سوابق خوبی در عرصه فعالیت های بازاریابی و نمایشگاهی هستند.  این شرکت مالک سایت نمایشگاه های بین المللی بصره در عراق است که دارای گواهینامه  UFI می باشد و در آن بالاترین سطح خدمات مطابق با استانداردهای جهانی به غرفه گذاران، شرکت کنندگان  و بازدیدکنندگان ارائه می شود.  همچنین شرکت پیرامید اینترنشنال موفق به کسب گواهی UFI  از انجمن بین المللی برگزار کنندگان نمایشگاه شده است.

شرکت پیرامید اینترنشنال در چه کشورهایی نمایشگاه های خود را برگزار می کند؟

شرکت ما در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را بر روی کشورها و مناطقی قرار داده است که بازارهای بسیار اضطراری و دارای پتانسیل های بالقوه بسیار بالایی هستند. بازارهایی که نیاز به سرمایه گذاری های جدید و توسعه در آنها به شدت احساس می شود. کشورهایی مانند عراق (شهرهای بصره و اربیل)، لیبی، مصر و عربستان صعودی. همچنین در سال ۲۰۱۴ نمایشگاه  تخصصی پوشاک، منسوجات خانگی و نساجی  خود را در مرکز نمایشگاهی آمستردام- هلند برگزار خواهیم کرد که می تواند محل بسیار خوبی برای معرفی تولید کنندگان مرتبط با این بخش به ویژه تولید کنندگان ایران و ترکیه باشد.

علاوه بر صنعت نساجی و پوشاک شرکت پیرامید اینترنشنال در چه صنایع و بخش های دیگری نمایشگاه برگزار می کند ؟

علاوه پوشاک و نساجی در بخش های ساختمان و محصولات و صنایع مرتبط با ساختمان، مبلمان و منسوجات خانگی، انرژی، صنایع خودرو، سلامت، لوازم خانگی و … هم نمایشگاه هایی را برگزار می کنیم.

در مجموع شرکت پیرامید اینترنشنال سالانه ۵۲ رویداد نمایشگاهی را برگزار و مدیریت می کند  که در مجموع پذیرای بیش از ۹۵۰۰ غرفه گذار و ۵۰۰ هزار بازدید کننده می باشد.

با توجه به حضور شرکت های دیگر نمایشگاهی در منطقه چه چیزی شرکت شما را متمایز می کند؟

یکی از مزیت های مهم ما داشتن دفاتر ثابت فروش و خدمات در کشورهایی است که در آنها نمایشگاه برگزار می کنیم. این دفاتر علاوه بر تسهیل امور برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان موجب تاثیر گذاری بیشتر این حضور آنها در نمایشگاه می شود. ما با توجه به اشرافی که توسط دفاتر و کارکنان خود  در کشورهای مورد نظر داریم هیات های خریدار دولتی و بخش خصوصی  از نقاط مختلف کشور را جهت بازدید از نمایشگاه و عقد قراردادهای تجاری برنامه ریزی و حمایت می کنیم و برای آنها موقعیت های فوق العاده ای جهت انجام مذاکرات تجاری دو طرفه و رو در رو ایجاد می کنیم و موجب  می شود شرکت کنندگان به خوبی بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

آخرین نمایشگاهی که در عراق برگزار کرده اید چه نمایشگاهی بوده است ؟

آخرین نمایشگاه ما در عراق نمایشگاه ساختمان اربیل بوده که با موفقیت برگزار گردید ما این نمایشگاه را از سال ۲۰۰۸ در مرکز نمایشگاهی اربیل برگزار می کنیم و امسال ششمین دوره آن در می ۲۰۱۳ در فضایی بالغ بر ۷۶۰۰ متر مربع فضای خالص نمایشگاهی برپا شد.  این نمایشگاه با استقبال بسیار خوب مقامات دولتی عراق مانند آقای کاماران احمد – وزیر مسکن و ساختمان، آقای سینان چلبی – وزیر تجارت و بازرگانی، وزیر شهرسازی و توریسم،  آقای دیلشاد شهاب –فرماندار اربیل و دیگر همراه بود. شمال عراق یک بازار بسیار خوب و با پتانسیل برای سرمایه گذاری است و همانطور که همه شاهد هستیم اربیل به طور فزاینده ای رو به توسعه و پیشرفت است و هزاران شرکت خارجی در این استان سرمایه گذاری های خوبی را انجام داده اند.  پروژه های بزرگی در این شهر در حال انجام است که از مهمترین آنها می توان به پروژه تراموای شهری، خط آهن اربیل – سلیمانیه – پنجوین، ۶۳ هزار واحد مسکونی، کارخانجات سیمان، فرآوری سنگ طبیعی، واحدهای تولید برق و … اشاره کرد.

 

Iran&International sales Dep.

Phone: +۹۰ ۲۱۶ ۵۷۵ ۲۸۲۸ Ext: 228

Fax: +۹۰ ۲۱۶ ۵۷۵ ۱۱۰۱

Mobile: +۹۰ ۵۳۹ ۲۳۴۶۳۲۴

Istanbul – Turkey

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×