اخبار فرش ماشینی

مصاحبه با آقای فردریک لیبت – مدیر فروش بین المللی نمایشگاه دموتکس چین

 نمایشگاه دموتکس چین

در حاشیه نمایشگاه دموتکس چین مصاحبه کوتاه و جالبی را با آقای فردریک لیبت انجام دادیم که خواندن آن برای شما  خالی از لطف نخواهد بود.

آقای لیبت لطفاً نظر خودتان را در رابطه با نمایشگاه دموتکس چین امسال، تعداد غرفه گذاران، بازدیدکنندگان و… بیان کنید. در مقایسه با سال پیش چه تغییراتی داشته اید؟

در رابطه با بازدیدکنندگان، امسال رشدی ۱۱ درصدی را داشته ایم و تنها  در روز اول شاهد حضور بالغ بر ۱۷ هزار نفر بازدیدکننده بودیم که این بسیار جالب و نشان دهنده اهمیت این نمایشگاه در چین و آسیاست. آنچه اهمیت دارد این است که ما امسال نرخ های بلیط های ورودی نمایشگاه را هم مجدداً افزایش دادیم و این باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان تخصصی و کارشناس می شود. ما برای افزایش کیفیت بازدیدکنندگان در این نمایشگاه تلاش بسیار زیادی کرده ایم و حالا شما شاهد این موفقیت هستید.

از نظر غرفه گذار ما امسال ۱۱۰۰ غرفه گذار داریم. جالب است بدانید تعداد غرفه گذاران نمایشگاه دموتکس چین شانگهای در سال ۲۰۱۱، حدود ۱۰۰۰ شرکت بود و از این نظر هم نمایشگاه رشد خوبی را نشان می دهد. امسال در کنار نمایشگاه فرش و کفپوش، میزبان نمایشگاه R+T (مربوط به تکنولوژی های درب و کرکره و پرده) هستیم همچنین بخش معماری و سازه های چوبی و تکنولوژی های ساختمان هم به آن اضافه شده. امسال ما در بخش کفپوش های چوبی در سال های E شاهد کاهش در حضور شرکت ها بودیم اما در عین حال رشد بسیار زیاد و دور از انتظاری را در بخش کفپوش های غیر چوبی، فرش و کفپوش های ارتجاعی داشتیم.

نمایشگاه امسال به دلیل اضافه شدن بخش های جانبی که ذکر شد مخاطبان بیشتری را به خود جذب کرد و البته بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند که در هنگام بازدید، صنایعی را که می تواند به کفپوش و دکوراسیون منزل مرتبط باشد را هم بازدید کنند.

بسیاری از شرکت کنندگان اعتقاد دارند این نمایشگاه در سال های آینده در بخش فرش و صنایع وابسته آن مانند فرش، ماشین آلات فرش بافی و تکمیل و… می تواند رشد بسیار بیشتری داشته باشد. نظر شما چیست؟

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

..
در ابتدا این نکته را باید مد نظر قرار دهیم که هدف اصلی نمایشگاه دموتکس نفوذ در بخش محصولات نهایی و کالاهای مصرفی این بخش از صنعت است و بخش ماشین آلات و مواد اولیه هدف اصلی ما نیست اما ما در نمایشگاه بخش ماشین آلات مرتبط با صنعت فرش و …

مشاهده متن کامل این مصاحبه …

تحریریه مجله نساجی کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

By: Behnam Ghasemi – Kohan Textile Journal

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×